Zbuntowan3 mark1 – strategie marek w czasach buntu

Termin

11.03.2021

Miejsce

Organizator

PTBRiO

Chcesz wiedzieć, co napędza zbuntowanych konsumentów? Jak zarządzać innowacyjną marką, stworzyć strategie redefinicji lub rebeliancką komunikację? O tym wszystkim będziesz mógł dowiedzieć się podczas wydarzenia Zbuntowane marki. Strategie marek w czasach buntu.

Bunt, sprzeciw, protest – siły, które są w stanie zmienić świat. Skąd przychodzi bunt, jak powstaje, kiedy urasta w siłę, jak marki i marketing mogą czerpać z niego energię? Kiedy powinny trzymać się z daleka? Jak być częścią zmian, a nie ich ofiarą? Jak podążać za konsumentem, kiedy kwestionowane są stare zasady, a nie ma jeszcze nowych?

Na konferencji pokażemy, jak budować marki czasów buntu, z jakich sił korzystać, jak tworzyć strategie, które są otwarte na zmianę

Strategie marek w czasach buntu

Katastrofa klimatyczna, łamanie praw człowieka, narastające nierówności społeczne. Świat wrze, tymczasem marki albo są pogrążone w letargu, albo udają, że nic się nie dzieje. Jak myślisz, to chłodna kalkulacja, brak pomysłu czy jeszcze coś innego?

Na szczęście w marketingu są jeszcze ludzie, którzy nie godzą się na taki stan. Można ich będzie wysłuchać już 11 marca podczas wydarzenia organizowanego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Zapraszają na nie Michał Kociankowski (Synergion), Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi) oraz Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne) .

W programie:

  • Zbuntowani konsumenci
  • Prowokacje, redefinicje i innowacje
  • Ikony buntu
  • Marki zaangażowane światopoglądowo
  • Rebeliancka komunikacja
  • Branding kulturowy
  • Rewizja wartości
  • Uwolniony gniew
  • Nowe zasady

Program wydarzenia

Horyzonty buntu – sesję moderuje Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne)

  • Ogniska buntu w antropocenie – Katarzyna Zaniewska (Lotto), Michał Kociankowski (Synergion)
  • Jak zaprojektować strajk? – Aleksandra Jasionowska
  • Bunt na sprzedaż – o buncie jako strategii budowania marek – Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi)

Wrośnięci w bunt – sesję moderuje Michał Kociankowski (Synergion)

  • Jak rewolucyjne slogany dogorywają w reklamach Sprite’a? – Jakub Dymek
  • „Nie chcę być kolejnym pionkiem w ich grze”. Jakiego typu narracje o buncie widać w komunikacjach marek? – Jacek Wasilewski, Agata Kostrzewa (Narrative Impact)
  • Nowy język protestu. Symbole i narracje buntu w kulturze i komunikacji – Marzena Żurawicka, Marcin Napiórkowski (Visual & Narrative Institute)

Ślady buntu – sesję moderuje Katarzyna Zaniewska (Lotto)

  • Piraci, outsiderzy i niegrzeczni staruszkowie – Katarzyna Gawlik (Deloitte Digital)
  • Bunt przeciwko bylejakości. Jak reklama out-of-home tworzy miasto zamiast je zasłaniać – Aleksandra Derc-Jasińska, Marcin Ochmański (Warexpo)
  • Korepetycje z buntu: Czego marki mogą nauczyć się od oddolnych ruchów społecznych? – Weronika Szwajda (Saatchi&Saatchi)

Bunt w akcji – sesję moderuje Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi)

  • Bunt sięgnął mainstreamu, czyli rewolucja normalsów – Adam Miecznikowski (Publicis)
    Danone B Corpem? – Paulina Kaczmarek (Danone)
  • „Szaleńców od wizjonerów różni tylko sukces” – buntownicy z wyboru. Casestudy – 2 lata z BNP Paribas – Dariusz Maciołek (BNP Paribas)

Laboratorium buntu – sesję moderuje Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne)

  • Radykalnie nowy ład – Joanna Murzyn (Radicalzz)
  • Zamiast podsumowania, czyli o czym nie możesz zapomnieć jutro – Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne), Michał Kociankowski (Synergion)

Wydarzenie odbędzie się 11 marca online. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny na stronie ptbrio.pl/zbuntowanemarki.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



14 Wydarzenia

Termin
1–12.03.2021
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
15–19.03.2021
Miejsce
Organizator
Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM 
Więcej informacji
Termin
16–17.03.2021
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
18–19.03.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19.03.2021
Miejsce
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
22–23.03.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–9.04.2021
Miejsce
Wrocław
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12–13.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2021
Miejsce
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
19–21.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–23.04.2021
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
10–13.05.2021
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji