Chcesz wiedzieć, co napędza zbuntowanych konsumentów? Jak zarządzać innowacyjną marką, stworzyć strategie redefinicji lub rebeliancką komunikację? O tym wszystkim będziesz mógł dowiedzieć się podczas wydarzenia Zbuntowane marki. Strategie marek w czasach buntu.
Strategie marek w czasach buntu
Katastrofa klimatyczna, łamanie praw człowieka, narastające nierówności społeczne. Świat wrze, tymczasem marki albo są pogrążone w letargu, albo udają, że nic się nie dzieje. Jak myślisz, to chłodna kalkulacja, brak pomysłu czy jeszcze coś innego?
Na szczęście w marketingu są jeszcze ludzie, którzy nie godzą się na taki stan. Można ich będzie wysłuchać już 11 marca podczas wydarzenia organizowanego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Zapraszają na nie Michał Kociankowski (Synergion), Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi) oraz Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne) .
W programie:
- Zbuntowani konsumenci
- Prowokacje, redefinicje i innowacje
- Ikony buntu
- Marki zaangażowane światopoglądowo
- Rebeliancka komunikacja
- Branding kulturowy
- Rewizja wartości
- Uwolniony gniew
- Nowe zasady
Program wydarzenia
Horyzonty buntu – sesję moderuje Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne)
- Ogniska buntu w antropocenie – Katarzyna Zaniewska (Lotto), Michał Kociankowski (Synergion)
- Jak zaprojektować strajk? – Aleksandra Jasionowska
- Bunt na sprzedaż – o buncie jako strategii budowania marek – Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi)
Wrośnięci w bunt – sesję moderuje Michał Kociankowski (Synergion)
- Jak rewolucyjne slogany dogorywają w reklamach Sprite’a? – Jakub Dymek
- „Nie chcę być kolejnym pionkiem w ich grze”. Jakiego typu narracje o buncie widać w komunikacjach marek? – Jacek Wasilewski, Agata Kostrzewa (Narrative Impact)
- Nowy język protestu. Symbole i narracje buntu w kulturze i komunikacji – Marzena Żurawicka, Marcin Napiórkowski (Visual & Narrative Institute)
Ślady buntu – sesję moderuje Katarzyna Zaniewska (Lotto)
- Piraci, outsiderzy i niegrzeczni staruszkowie – Katarzyna Gawlik (Deloitte Digital)
- Bunt przeciwko bylejakości. Jak reklama out-of-home tworzy miasto zamiast je zasłaniać – Aleksandra Derc-Jasińska, Marcin Ochmański (Warexpo)
- Korepetycje z buntu: Czego marki mogą nauczyć się od oddolnych ruchów społecznych? – Weronika Szwajda (Saatchi&Saatchi)
Bunt w akcji – sesję moderuje Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Saatchi)
- Bunt sięgnął mainstreamu, czyli rewolucja normalsów – Adam Miecznikowski (Publicis)
Danone B Corpem? – Paulina Kaczmarek (Danone) - „Szaleńców od wizjonerów różni tylko sukces” – buntownicy z wyboru. Casestudy – 2 lata z BNP Paribas – Dariusz Maciołek (BNP Paribas)
Laboratorium buntu – sesję moderuje Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne)
- Radykalnie nowy ład – Joanna Murzyn (Radicalzz)
- Zamiast podsumowania, czyli o czym nie możesz zapomnieć jutro – Robert Zydel (Państwowe Muzeum Etnograficzne), Michał Kociankowski (Synergion)
Wydarzenie odbędzie się 11 marca online. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny na stronie ptbrio.pl/zbuntowanemarki.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.