Rzeszów ponownie stanie się centrum debaty o teraźniejszości i przyszłości komunikacji. Jubileuszowa edycja Kongresu PR – który odbędzie się 25-26 września – zgromadzi ekspertów, praktyków oraz liderów opinii, którzy omówią najbardziej aktualne wyzwania stojące przed polską branżą PR.
Tematem przewodnim XXV edycji Kongresu PR będzie „Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych”. Uczestnicy poznają strategie komunikacyjne, narzędzia do walki z dezinformacją oraz skuteczne sposoby zarządzania kryzysowego i budowania silnej marki w niestabilnych czasach.
– Prelegenci, podczas naszego jubileuszowego wydarzenia będą prezentowali odpowiedzi na pytanie dotyczące tego, jak prowadzić skuteczną komunikację w erze zmian geopolitycznych, sztucznej inteligencji i polaryzacji społecznej. To tematy, które budzą wiele emocji i prowokują do refleksji nad rolą liderów w kształtowaniu odpowiedzialnych narracji – mówi prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i organizator kongresu.
Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji, które odpowiadają na pytania dotyczące wyzwań jakie stoją przed branżą PR. Wśród poruszanych podczas spotkania zagadnień będą między innymi:
- trendy w komunikacji w social mediach,
- budowanie odporności i relacji w nowym krajobrazie geopolitycznym,
- wpływ zjawisk społeczno-politycznych na strategie komunikacyjne firm,
- ryzyka wizerunkowe dla przedsiębiorstw związane z aktywnością pracownika w mediach.
W programie Kongresu oprócz prelekcji znajdą się również panele dyskusyjne poświęcone między innymi tematom:
- zarządzania informacją,
- postępującej polaryzacji w mediach społecznościowych,
- komunikowaniu z perspektywy regionów w erze kryzysu zaufania oraz wyzwań geopolitycznych,
- AI i dezinformacji.
Kongres PR łączy także wymiar praktyczny z refleksją naukową. Właśnie dlatego wydarzeniu towarzyszyć będzie konferencja naukowa „Cyfrowe horyzonty 2025”, podczas której naukowcy przedstawią najnowsze wyniki badań dotyczące komunikacji i digitalizacji.
Program wydarzenia został opracowany przez grono ekspertów, którzy czuwają nad jego kierunkiem merytorycznym. Radę programową kongresu tworzą:
- prof. dr hab. Dariusz Tworzydło – organizator wydarzenia,
- Karolina Łuczak – dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations,
- Damian Ziąber – rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego,
- Arkadiusz Szczepański – dyrektor generalny Jacobs & Schwartz.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.kongrespr.pl. Marketing przy Kawie jest patronem wydarzenia.