Kongres Badaczy odbędzie się 21 i 22 października. Będzie miał formułę online z licznymi angażującymi platformami interakcji. Towarzyszące mu Research Mix Party zostało zaplanowane w realu.
Czas już chyba przestać mówić o pandemii. Powinniśmy zacząć funkcjonować w nowej rzeczywistości i starać się zrozumieć mechanizmy, które ją kształtują. W 2021 Kongres Badaczy odbywa się pod trzema hasłami, kryjącymi się pod literami „R”.
- „R” jak Rethink – przemyślenia dotyczące zmian w zachowaniach i postawach konsumentów, które już się pojawiły lub dopiero rysują się na horyzoncie trendów.
- „R” jak Research – co zmieniło się w badaniach i w jaki sposób mogą one wciąż, albo nawet jeszcze lepiej, wspomagać rynek w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych.
- „R” jak Restart – o tym, jak może wyglądać w następnych latach nasza rzeczywistość konsumencka, społeczna, biznesowa i wreszcie badawcza. Zrestartujmy umysły, zacznijmy myśleć nowymi kategoriami, czerpmy z naszych doświadczeń i śmiało patrzmy w przyszłość!
Program XXII Kongresu Badaczy powstawał wokół 6 obszarów tematycznych:
- Przyszłość badań
Technologie i innowacje. Jaka jest przyszłość badań offline? Nowe rozwiązania w badaniach online. Nowe źródła danych. Synergia, synteza, analityka, automatyzacja i zwinność. - Konsumenci i społeczeństwo
Zmiany w zachowaniach i postawach. Zakupy. Styl życia. Czas wolny. Kondycja społeczeństwa. - Empowerment i aktywizm
Siła kobiet, silver generation, pokolenie Z, gender. Zróżnicowanie społeczne. Siła niezadowolenia społecznego. - Cyfrowy znak czasów
Zmysły a cyfrowość. Nowe formy komunikacji. Świat wirtualny i jego atrybuty. - Nowe kompetencje
Ulearn & Relearn. Zmiana paradygmatów. Zmiany w sferze zarządzania biznesem, budowania marek, pozyskiwania danych. - Media nowego świata
Autorytety, zaufanie, wpływy. Badania mediów. Real time data. Cross-media. Jednoźródłowość. Efektywność przekazu reklamowego. Efektywność kanałów dotarcia.
Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie kongresbadaczy.pl/program/.
Kongres Badaczy Rynku i Opinii to największe w Europie Centralnej wydarzenie skupiające profesjonalistów zajmujących się dostarczaniem i wykorzystywaniem wiedzy o rynku i człowieku do wspierania decyzji biznesowych. Od ponad dwudziestu lat Kongres jest okazją do poznania najnowszych wyników badań konsumenckich, najciekawszych case’ów biznesowych i najlepszych specjalistów w Polsce.
Organizatorem wydarzenia jest ORA & Funksters, działająca na zlecenie Organizacji Firma Badania Opinii i Rynku i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.