XXII Kongres Badaczy – Rethink > Research > Restart

Termin

21–22.10.2021

Miejsce

Organizator

PTBRiO / OFBOR

Kongres Badaczy odbędzie się 21 i 22 października. Będzie miał formułę online z licznymi angażującymi platformami interakcji. Towarzyszące mu Research Mix Party zostało zaplanowane w realu.

Czas już chyba przestać mówić o pandemii. Powinniśmy zacząć funkcjonować w nowej rzeczywistości i starać się zrozumieć mechanizmy, które ją kształtują. W 2021 Kongres Badaczy odbywa się pod trzema hasłami, kryjącymi się pod literami „R”.

  • „R” jak Rethink – przemyślenia dotyczące zmian w zachowaniach i postawach konsumentów, które już się pojawiły lub dopiero rysują się na horyzoncie trendów.
  • „R” jak Research – co zmieniło się w badaniach i w jaki sposób mogą one wciąż, albo nawet jeszcze lepiej, wspomagać rynek w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych.
  • „R” jak Restart – o tym, jak może wyglądać w następnych latach nasza rzeczywistość konsumencka, społeczna, biznesowa i wreszcie badawcza. Zrestartujmy umysły, zacznijmy myśleć nowymi kategoriami, czerpmy z naszych doświadczeń i śmiało patrzmy w przyszłość!

Program XXII Kongresu Badaczy powstawał wokół 6 obszarów tematycznych:

  1. Przyszłość badań
    Technologie i innowacje. Jaka jest przyszłość badań offline? Nowe rozwiązania w badaniach online. Nowe źródła danych. Synergia, synteza, analityka, automatyzacja i zwinność.
  2. Konsumenci i społeczeństwo
    Zmiany w zachowaniach i postawach. Zakupy. Styl życia. Czas wolny. Kondycja społeczeństwa.
  3. Empowerment i aktywizm
    Siła kobiet, silver generation, pokolenie Z, gender. Zróżnicowanie społeczne. Siła niezadowolenia społecznego.
  4. Cyfrowy znak czasów
    Zmysły a cyfrowość. Nowe formy komunikacji. Świat wirtualny i jego atrybuty.
  5. Nowe kompetencje
    Ulearn & Relearn. Zmiana paradygmatów. Zmiany w sferze zarządzania biznesem, budowania marek, pozyskiwania danych.
  6. Media nowego świata
    Autorytety, zaufanie, wpływy. Badania mediów. Real time data. Cross-media. Jednoźródłowość. Efektywność przekazu reklamowego. Efektywność kanałów dotarcia.

Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie kongresbadaczy.pl/program/.

Kongres Badaczy Rynku i Opinii to największe w Europie Centralnej wydarzenie skupiające profesjonalistów zajmujących się dostarczaniem i wykorzystywaniem wiedzy o rynku i człowieku do wspierania decyzji biznesowych. Od ponad dwudziestu lat Kongres jest okazją do poznania najnowszych wyników badań konsumenckich, najciekawszych case’ów biznesowych i najlepszych specjalistów w Polsce.

Organizatorem wydarzenia jest ORA & Funksters, działająca na zlecenie Organizacji Firma Badania Opinii i Rynku i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji