XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej odbędzie się 25–27 maja w Wałbrzychu. Nowe miejsce, nowe zagadnienia, sprawdzone autorytety – tak w skrócie można opisać tegoroczną edycję wydarzenia.
Projekt powraca po dwuletniej przerwie, spowodowanej pandemią COVID-19. W tym roku konferencja odbędzie się w dniach 25-27 maja w Wałbrzychu, którego jednym z głównych sloganów jest hasło: „Miasto do odkrycia”.
Uczestnicy będą zatem odkrywać nie tylko to miejsce, lecz także (i przede wszystkim) rozwiązania, które w PR-owskiej rzeczywistości samorządów są najistotniejsze. Będą o nich mówić praktycy, eksperci, a także autorytety, m.in. prof. Jerzy Bralczyk, Kinga Burzyńska – dziennikarka TVN, Kamil Rodzik – specjalista od employer brandingu, Barbara Krysztofczyk – head od PR & Communications Anny Lewandowskiej czy Kuba Biel – ekspert od kreatywnych kampanii reklamowych.
Prof. Jerzego Bralczyka nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest mistrzem słowa i autorytetem w zakresie językoznawstwa. Spotkanie z nim to uczta w zakresie gramatyki normatywnej, humoru i wykładów przepełnionych różnego rodzaju anegdotami.
Z kolei Barbara Krysztofczyk, prócz nadzorowania działań PR dla Anny Lewandowskiej, ma w swoim dossier treningi medialne z Szymonem Hołownią – w 2020 roku była szefową PR jego sztabu – czy współpracę z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim.
Kinga Burzyńska znana jest przede wszystkim z programów w TVN, jest też autorką oraz prowadzącą programu „Szkoła filmowa” w TVN Fabuła. Uczestnikom konferencji opowie o tym, jak budować osobisty wizerunek.
Z kolei Kamil Rodzik to człowiek orkiestra, HR-owiec, który wprowadza w urzędach nowoczesne rozwiązania w zakresie funkcjonowania tych instytucji. Na konferencji opowie i pokaże, w jaki sposób budować employer branding w nowoczesnej i otwartej administracji.
Nie zabraknie też sprawdzonych przyjaciół i ekspertów konferencji, których głos – szczególnie w dzisiejszej rzeczywistości – jest ważny i pozwoli stosować skuteczne praktyki w działaniach public relations. Swoją obecność potwierdził Mariusz Sokołowski, były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, a także Izabela Laskowska, dziś związana z Urzędem Miasta w Warszawie, niegdyś szefowa Wydziału Polityki Informacyjnej w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa.
Jedną z najciekawszych form konferencyjnych spotkań są panele i debaty. Nie zabraknie ich także w Wałbrzychu. Tym razem dyskusje będą dotyczyć tego, jak wykorzystać wyróżniki miasta do jego promocji, w jaki sposób reagować na kryzysy małe i duże, a także co powoduje, że miasto będące w głębokim kryzysie może stać się atrakcyjne.
Prócz tego organizatorzy zaplanowali dla uczestników wyjątkowe „perełki” tematyczne. O kreatywnym marketingu na TikToku, a nawet Pornhubie, opowie Jakub Biel. Z kolei Bartosz Dembiński odpowie na pytanie, czy samorządy mogą mieć komunikacyjne „jaja”. Będzie można się dowiedzieć, jak kupić sobie miasto, czyli wypromować się we współpracy z grą Monopoly.
Anna Żabska, prezes Zamku Książ i LOT Aglomeracji Wałbrzyskiej, opowie o problemach i korzyściach płynących ze współpracy międzygminnej w zakresie promocji turystycznej. Czy obecnie muzea nadal mogą być sexy? To będzie się starał udowodnić Sebastian Chachołek.
Niezmiennie konferencji od lat towarzyszy konkurs Kryształy PR. Tak będzie i tym razem. Podczas uroczystej gali zostaną wręczone nagrody wyróżnionym samorządom. Już dziś na stronie www.prwsamorzadzie.pl można zgłaszać projekty w poszczególnych kategoriach konkursowych.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.prwsamorzadzie.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.