XVI edycja konkursu Złote Spinacze

Termin

7.12.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Związek Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations po raz szesnasty zaprasza do udziału w Złotych Spinaczach, konkursie wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce.

Właściwego zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze dokonuje się poprzez platformę online, która została uruchomiona 17 lipca. Zgłoszenia konkursowe będą przyjmowane do:

  • 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie,
  • 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie,
  • 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.

Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Zgłoszenia do konkursu można dokonać w 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. Zgłoszenie do kategorii specjalnej lub sektorowej wymaga wcześniejszego zgłoszenia do kategorii głównej. Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, realizacja, wyniki.

Od tego roku regulamin konkursu nie przewiduje zgłoszeń poufnych. Edukacja branży oraz przyszłych zgłaszających jest jedną z kluczowych i podstawowych wartości konkursu, dlatego z początkiem przyszłego roku zostanie uruchomiona platforma ze zgłoszeniami z tegorocznej i z kilku wcześniejszych edycji.

Modyfikacji uległa kategoria związana ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Sustainability & CSR Communication przeznaczona jest dla firm, których głównym celem jest minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko i społeczności lokalne, przy równoczesnym budowaniu współdziałania na rzecz wspólnego dobra.

Szczególnie wyróżniane będą projekty promujące ideę dialogu społecznego. Jest to podejście, w którym w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie lub instytucji uwzględnia się stanowisko jej kluczowych interesariuszy.

Nagrodami są Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Podczas gali wręczony zostanie też Tytanowy Spinacz dla najlepszego w konkursie. Aby go wyłonić, organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją.

Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR przeprowadzi plebiscyt na Nagrodę Publiczności. Głosować będzie można poprzez specjalną platformę od 16 października do 23 listopada. W plebiscycie będą konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału.

Nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 7 grudnia w hotelu Sofitel.

ZFPR organizuje szkolenie dla zgłaszających, które odbędzie się 25 lipca o 10:00 w siedzibie Związku. Szkolenie jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, należy dokonać rejestracji.

Partnerem merytorycznym konkursu jest KPMG. Informacje dostępne są na stronie: www.zlotespinacze.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Złotych Spinaczy 2018.

Miejsce wydarzenia:

Sofitel
Królewska 11
00-065 Warszawa

4 Wydarzenia

Termin
21.09 - 23.11.2018
Miejsce
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Kielce, Lublin
Organizator
Agencja Eventowa Everitum 
Więcej informacji
Termin
19–23.11.2018
Miejsce
Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
7.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Związek Firm Public Relations 
Więcej informacji