XVI edycja konkursu Złote Spinacze

Termin

7.12.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Związek Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations po raz szesnasty zaprasza do udziału w Złotych Spinaczach, konkursie wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce.

Właściwego zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze dokonuje się poprzez platformę online, która została uruchomiona 17 lipca. Zgłoszenia konkursowe będą przyjmowane do:

  • 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie,
  • 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie,
  • 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.

Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Zgłoszenia do konkursu można dokonać w 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. Zgłoszenie do kategorii specjalnej lub sektorowej wymaga wcześniejszego zgłoszenia do kategorii głównej. Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, realizacja, wyniki.

Od tego roku regulamin konkursu nie przewiduje zgłoszeń poufnych. Edukacja branży oraz przyszłych zgłaszających jest jedną z kluczowych i podstawowych wartości konkursu, dlatego z początkiem przyszłego roku zostanie uruchomiona platforma ze zgłoszeniami z tegorocznej i z kilku wcześniejszych edycji.

Modyfikacji uległa kategoria związana ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Sustainability & CSR Communication przeznaczona jest dla firm, których głównym celem jest minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko i społeczności lokalne, przy równoczesnym budowaniu współdziałania na rzecz wspólnego dobra.

Szczególnie wyróżniane będą projekty promujące ideę dialogu społecznego. Jest to podejście, w którym w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie lub instytucji uwzględnia się stanowisko jej kluczowych interesariuszy.

Nagrodami są Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Podczas gali wręczony zostanie też Tytanowy Spinacz dla najlepszego w konkursie. Aby go wyłonić, organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją.

Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR przeprowadzi plebiscyt na Nagrodę Publiczności. Głosować będzie można poprzez specjalną platformę od 16 października do 23 listopada. W plebiscycie będą konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału.

Nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 7 grudnia w hotelu Sofitel.

ZFPR organizuje szkolenie dla zgłaszających, które odbędzie się 25 lipca o 10:00 w siedzibie Związku. Szkolenie jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, należy dokonać rejestracji.

Partnerem merytorycznym konkursu jest KPMG. Informacje dostępne są na stronie: www.zlotespinacze.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Złotych Spinaczy 2018.

Miejsce wydarzenia:

Sofitel
Królewska 11
00-065 Warszawa

5 Wydarzeń

Termin
7–8.03.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
21.03.2019
Miejsce
Gdańsk
Organizator
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości 
Więcej informacji
AdvertisementAdvertisement
Termin
4.04.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO (ORA&Funksters) 
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25–26.04.2019
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji