PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza w Polsce konferencja skierowana do przedstawicieli jednostek terytorialnych i samorządowych. W tym roku odbędzie się jej XV edycja. Od kilku lat wydarzeniu towarzyszy konkurs Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy Jednostek Samorządów Terytorialnych i organów Administracji Państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Celem Konferencji jest zapoznanie przedstawicieli gmin, powiatów i jednostek administracyjnych z aktualną sytuacją w obszarze PR-u, a także wskazanie kierunków i skutecznych narzędzi promocyjnych tego sektora. Każdego roku uznani eksperci podejmują tematykę trendów w obszarze PR-u i wskazują, jak wykorzystać zdobytą wiedzę do promocji samorządu. Od 2004 roku w konferencji wzięło udział kilka tysięcy uczestników – prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w samorządzie i administracji publicznej.
Najbliższa edycja konferencji to ukłon w stronę nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Jacek Żakowski, Grzegorz Kiszluk, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Jakub Mrugalski, Aleksandra Kutrz czy Przemysław Jedlecki.
Szczegóły i program wydarzenia można znaleźć na stronie www.prwsamorzadzie.pl.
Równocześnie trwają zgłoszenia do konkursu Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najlepsze inicjatywy samorządów z całej Polski. Wręczenie nagród nastąpi podczas XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, organizowanej w dniach 30.09-2.10.2019 w Katowicach.
Projekty są oceniane w sześciu kategoriach:
- najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych,
- najlepszy film promocyjny,
- najlepszy event społeczny,
- najlepsza kampania promocyjna,
- najlepsza gazeta miejska
- najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej
Aby stanąć do konkurencji, wystarczy do 31 sierpnia 2019 r. wypełnić formularz dostępny na stronie www.prwsamorzadzie.pl – udział w konkursie jest bezpłatny.
– Konkurs to niepowtarzalna okazja, by wyróżnić te inicjatywy, na których inni mogą się wzorować – mówi Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC Holding, organizującej konkurs. – Jury, złożone m.in. z praktyków oraz wybitnych wykładowców z dziedziny PR i marketingu, po raz kolejny wybierze najbardziej kreatywne i pomysłowe projekty, które zdobędą nagrody główne – Gran Prix Kryształów PR-u – dodaje.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.