25 i 26 października odbędzie się w Warszawie XIX edycja Kongresu Badaczy. W programie blisko 40 wystąpień, przygotowanych przez ponad 60 prelegentów. To najlepsze propozycje tematów zakwalifikowane spośród 134 nadesłanych zgłoszeń.
Kongres Badaczy Rynku i Opinii to największe w Europie Centralnej wydarzenie skupiające profesjonalistów zajmujących się dostarczaniem i wykorzystywaniem wiedzy o rynku i człowieku do wspierania decyzji biznesowych.
Od blisko dwudziestu lat kongres jest okazją do poznania najnowszych wyników badań konsumenckich, najciekawszych case’ów biznesowych i najlepszych specjalistów w Polsce. Hasło tegorocznej edycji to „Impact factor – wiedza ma moc!”.
Program tegorocznego Kongresu Badaczy powstał dzięki wyselekcjonowaniu przez Radę Programową najlepszych spośród ponad 130 nadesłanych propozycji wystąpień. Wszystkie prezentacje kongresowe mają merytoryczny charakter i nie zawierają treści o charakterze sprzedażowym. Podczas dwóch dni wykładów będzie można wysłuchać prelekcji w trzech równoległych ścieżkach tematycznych.
Uczestnicy otrzymają ponadto dostęp do zamkniętej grupy na LinkedIn, gdzie będzie można dowiedzieć się, kto jeszcze bierze udział w wydarzeniu, podyskutować z prelegentami i zdobyć do kilkuset nowych kontaktów biznesowych.
Organizatorami wydarzenia są OFBOR oraz PTBRiO. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym kongresu.
Szczegółowe informacje, agenda oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie https://www.kongresbadaczy.pl/