Kilkanaście wykładów autorskich, panele dyskusyjne, warsztaty i spotkania z ekspertami public relations z Polski i zagranicy. Konferencja „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej” to jedna z najstarszych konferencji poświęconych komunikacji w instytucjach publicznych. Przez lata stała się też jednym z największych wydarzeń organizowanych z myślą o samorządach i administracji w Polsce, gdzie poruszane są tematy promocji, informacji, public relations, reklamy oraz efektywnego wykorzystania narzędzi social media.
Tegoroczny temat przewodni „marketing polityczny a polityka wyborów” wpasowuje się w kalendarz, ponieważ przyszły rok będzie stał pod znakiem jesiennych wyborów samorządowych. Tematów poruszanych podczas konferencji będzie jednak znacznie więcej.
Wśród prelegentów są m.in. Johnny Daniels – doradca rządu Izraela oraz polityków w Wielkiej Brytanii i USA. W 2016 r. został uznany przez magazyn „Algemeiner” za jednego ze 100 najbardziej wpływowych Żydów na świecie, a przez „Times of Izrael” za najbardziej zaufanego izraelskiego doradcę Donalda Trumpa. Wystąpi także Maciej Orłoś – aktor, prezenter telewizyjny, konferansjer, współtwórca popularnego programu informacyjnego „Teleexpress”.
Swoją wiedzą z zakresu budowania wizerunku, marketingu zachowań w trakcie wyborów, a także rozwiązywania sytuacji kryzysowych podzielą się:
- Mariusz Sokołowski – wieloletni rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji,
- Izabella Laskowska – była rzecznika prasowa m.in. w Ministerstwie Finansów i w Rządowym Centrum
- Bezpieczeństwa, Sebastian Chachołek – prezes zarządu Grupy PRC, komentator i ekspert z zakresu PR,
- Marek Skała – mówca inspiracyjny, konsultant biznesowy i PR, a także autor bestsellerowych książek „Psychologia zmiany” i „Manipulacja odczarowana”,
- Jarosław Flis – autor książek z zakresu public relations w samorządach, socjolog, komentator polityczny,
- Wojciech Krzysztof Szalkiewicz – jeden z najbardziej wnikliwych komentatorów politycznych, autor licznych książek z zakresu marketingu politycznego,
- Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Press-Service Monitoring Mediów,
- Dariusz Tworzydło – prezes zarządu Exacto, prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI), autor ponad 210 publikacji m.in. z zakresu PR-u,
- Filip Szatanik – ekspert ds. komunikacji w samorządzie, Agencja Rozwoju Miasta.
W trakcie drugiego dnia konferencji odbędzie się uroczysta gala wręczenia Kryształów PR-u. Nagrody za najlepsze kampanie promocyjne przyznawane są tylko jednostkom samorządu terytorialnego, administracji państwowej oraz spółkom komunalnym w sześciu kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie prwsamorzadzie.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.