X edycja Łódź Jungle Web odbędzie się w dniach 13–14 maja w formie zdalnej. Pierwszego dnia sześciu prelegentów poruszy tematykę social mediów, nowych technologii oraz sztuki prezentacji. Następnego dnia przeprowadzone zostaną warsztaty.
Łódź Jungle Web to największa konferencja marketingowa organizowana w całości przez studentów. Inicjatorem akcji jest Studenckie Koło Naukowe Marketeam, które działa na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Łódź Jungle Web od lat przyciąga zainteresowanych wiedzą z zakresu marketingu, nowych technologii oraz biznesu. ŁJW to prelekcje oraz warsztaty, które zwiększają kompetencje nie tylko studentów, lecz także osób pracujących już w branży marketingowej. Konferencja z roku na rok przyciąga coraz większe grono odbiorców.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie jungleweb.pl/.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.