10 kwietnia odbędzie się webinar „Nowoczesne mechanizmy loterii promocyjnych”. Prowadzący Wiesław Mackiewicz i Łukasz Wołek przedstawią m.in., czym jest i jak zorganizować loterię fantową.
Podczas bezpłatnego webinaru dowiesz się:
- Czym jest i jak zorganizować loterię fantową?
- Jak uruchomić losowanie Losofix w 2 tygodnie?
- Jak rozdać nagrody natychmiastowe?
- Czym jest „freemium” – specjalny darmowy wariant gry o nagrody?
Na webinar można zapisać się na stronie webinar.eura7.com/nowoczesne-mechanizmy-loterii-promocyjnych
Prowadzący
Wiesław Mackiewicz – ekspert w obszarze loterii promocyjnych, prezes zarządu Nofsza
Ma 30 lat doświadczenia w mediach. Od ponad dwóch dekad działa w branży loteryjnej. Pracował między innymi dla magazynu ELLE, Onetu, grupy Bauer Media i Wydawnictwa Bauer, Interii, RMF oraz Radia Zet. Kierował także spółkami Audiotex Polska i Digital Lottery. Ma dużą praktykę w prowadzeniu akcji konkursowo-loteryjnych, w których uczestniczyły miliony graczy.
Łukasz Wołek – CEO Grupy Eura7
Przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Miejsce wydarzenia: