8 sierpnia odbędzie się webinar Loteria promocyjna – jak zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż?.
W 60 minut dowiesz się:
- Jak loteria może pomóc w rozwoju sprzedaży?
- Jakie formalności należy spełnić, by zorganizować loterię?
- Jak skutecznie zaangażować uczestników loterii?
- Czy loteria sprawdzi się w każdej branży?
- Jakie są koszty i spodziewane ROI z loterii promocyjnych?
A także poznasz case studies innowacyjnych loterii i liczby, które za nimi stoją.
Udział w webinarze jest bezpłatny, jednak wymaga rejestracji. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie webinar.eura7.com.
Partnerem wydarzenia jest firma Nofsza.
Prowadzący
Lidia Penkala
Ekspert w obszarze loterii promocyjnych
Członek zarządu Nofsza sp. z o.o.
Prawie 20 lat specjalizuje się w organizowaniu loterii promocyjnych, audiotekstowych, fantowych, konkursów, programów lojalnościowych i sprzedaży premiowych. Doradza w ramach planowania, wdrożenia akcji promocyjnych, prowadzi postępowania w Izbie, tworzy regulaminy i nadzoruje przebieg akcji. Współpracowała z największymi markami w ww. zakresie, ma na koncie tysiące nadzorowanych loterii. Perfekcyjne regulaminy to jej wizytówka.
Łukasz Wołek
CEO Grupy Eura7
Przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.