Webinar: Jak dobrać nagrody do programu lojalnościowego, loterii i konkursu?

Termin

15.06.2023

Miejsce

Organizator

Grupa Eura7

 

Chciał(a)byś w najbliższym czasie wdrożyć w swojej organizacji program lojalnościowy, loterię lub konkurs? Viscale zaprasza na wyjątkowy webinar, który poprowadzi CEO Grupy Eura7, Łukasz Wołek z Grzegorzem Kobryniem, dyrektorem sprzedaży B2B w Partner Consumer Electronics.

W 60 minut dowiesz się:

  • Jakie nagrody są najbardziej popularne w branży B2B i B2C?
  • Która forma zamawiania i dostarczania nagród jest najlepsza?
  • Ile pieniędzy przeznaczane jest na nagrody w wybranych branżach?
  • Jaka jest żywotność katalogów nagród i czym są katalogi dynamiczne?

Viscale przebadała w 2022 roku systemy nagradzania uczestników w ponad 130 programach. Teraz – w drugim kwartale 2023 roku – doświadczeni analitycy przeprowadzili aktualizację raportu.

Podczas webinaru prowadzący podzielą się nie tylko zebranymi danymi, ale również zgłębią zagadnienia z obszaru katalogów nagród, formy ich zamawiania, dostarczania oraz procesu reklamacji.

Przedstawią także, które nagrody zamawia się w danym sezonie oraz którzy producenci i marki cieszą się największą popularnością wśród Polaków.

Prowadzący
Łukasz Wołek, prezes zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.

Współprowadzący
Grzegorz Kobryń, partner Consumer Electronics Loyalty & E-Commerce sales director
Od 2000 roku zajmuję się programami lojalnościowymi, programami motywacyjnymi, programami wsparcia sprzedaży oraz pozostałymi akcjami marketingowymi które wykorzystują nagrody oraz ich dystrybucję. Obecnie Dyrektor Sprzedaży B2B w Partner Consumer Electronics. Swoje doświadczenie zdobywał współtworząc lub obsługując programy lojalnościowe dla Lotos, Payback, Orlen, Canal+, BNP, Sodexo, Mastercard, BP, Amic. W wolnych chwilach poświęcam się piwowarstwu domowemu oraz podróżom motocyklowym.

Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji