Chciał(a)byś w najbliższym czasie wdrożyć w swojej organizacji program lojalnościowy, loterię lub konkurs? Viscale zaprasza na wyjątkowy webinar, który poprowadzi CEO Grupy Eura7, Łukasz Wołek z Grzegorzem Kobryniem, dyrektorem sprzedaży B2B w Partner Consumer Electronics.
W 60 minut dowiesz się:
- Jakie nagrody są najbardziej popularne w branży B2B i B2C?
- Która forma zamawiania i dostarczania nagród jest najlepsza?
- Ile pieniędzy przeznaczane jest na nagrody w wybranych branżach?
- Jaka jest żywotność katalogów nagród i czym są katalogi dynamiczne?
Viscale przebadała w 2022 roku systemy nagradzania uczestników w ponad 130 programach. Teraz – w drugim kwartale 2023 roku – doświadczeni analitycy przeprowadzili aktualizację raportu.
Podczas webinaru prowadzący podzielą się nie tylko zebranymi danymi, ale również zgłębią zagadnienia z obszaru katalogów nagród, formy ich zamawiania, dostarczania oraz procesu reklamacji.
Przedstawią także, które nagrody zamawia się w danym sezonie oraz którzy producenci i marki cieszą się największą popularnością wśród Polaków.
Prowadzący
Łukasz Wołek, prezes zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Współprowadzący
Grzegorz Kobryń, partner Consumer Electronics Loyalty & E-Commerce sales director
Od 2000 roku zajmuję się programami lojalnościowymi, programami motywacyjnymi, programami wsparcia sprzedaży oraz pozostałymi akcjami marketingowymi które wykorzystują nagrody oraz ich dystrybucję. Obecnie Dyrektor Sprzedaży B2B w Partner Consumer Electronics. Swoje doświadczenie zdobywał współtworząc lub obsługując programy lojalnościowe dla Lotos, Payback, Orlen, Canal+, BNP, Sodexo, Mastercard, BP, Amic. W wolnych chwilach poświęcam się piwowarstwu domowemu oraz podróżom motocyklowym.