Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych — wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12:00.
Praktyczne tipy w obszarach automatyzacji cen
Spotkanie online z ramienia Brandly360 poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży, Karol Krykwiński, pricing manager oraz zaproszeni Eksperci e-commerce: Paweł Borowik, head of sales ICEA i Wojciech Jażdżewski, CEO Loyalemon.
Webinar skupia się na automatyzacji cen i roli sztucznej inteligencji w e-commerce. Wydarzenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby wspólnie przyjrzeć się zaawansowanym algorytmom wykorzystującym sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe zarówno w zakresie kształtowania cen, jak i szerzej w kontekście wspierania działań w e-commerce.
Prowadzący – eksperci, praktycy e-commerce – wraz z uczestnikami omówią także, jak istotne jest ciągłe monitorowanie danych. Obejmuje ono zarówno wskaźniki rynkowe, dotyczące popytu, dostępności, a także analizę zachowań konsumentów w kontekście skutecznego reagowania na zmienne warunki rynkowe.
– Biorąc pod uwagę, że innowacje technologiczne idą w parze z rozwojem e-commerce, a automatyzacja cen (szczególnie w kontekście szybkiego postępu sztucznej inteligencji) wpisuje się w ten trend, zastanowimy się, jak silna jest ta zależność. Omówimy również istotę dynamic pricingu, wyzwania i korzyści związane z dostosowaniem tego rozwiązania do e-commerce. Zastanowimy się także, gdzie przebiega granica pomiędzy tym, co w e-commerce w obszarze wsparcia sztucznej inteligencji pozostaje atrakcyjne do wykorzystania a co już konieczne i niezbędne, aby budować przewagę nad konkurencją, właściwie kształtować ofertę, a w konsekwencji – skalować zyski – podkreśla Miłosz Nowakowski, prowadzący webinar, zachęcając do rejestracji.
Działasz w e-commerce? Dołącz do spotkania online i bezpłatnie!
Brandly360 wraz z Partnerami zapraszają do rejestracji i udziału w webinarze e-sprzedawców i osoby śledzące nowości w branży. To spotkanie skierowane do:
pasjonatów analityki i technologii, pricing managerów, specjalistom odpowiedzialnym za rozwój produktu, e-commerce managerom reprezentującym różne sektory e-handlu oraz rozmaite poziomy w strukturze zatrudnienia (liderów e-commerce, dyrektorów departamentów, managerów C-level, specjalistów).
Organizator podzieli się praktycznymi wskazówkami i realnymi przykładami implementacji rozwiązań typu dynamic pricing. Na wszystkich uczestników, którym zależy na skalowaniu sprzedaży, chcących pogłębić wiedzę na temat skutecznego wdrożenia strategii automatyzacji cen, czeka bonus w postaci skorzystania z konsultacji ze specjalistą Brandly360.
Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie brandly360.com/pl/webinar-dynamic-pricing-i-ai-w-e-commerce.
Wydarzenie zostało przygotowane pod patronatem medialnym redakcji Marketing Przy Kawie i Digital Now! Magazine.