Optymalizacja cyfrowej półki (digital shelf) to kluczowy element strategii e-commerce, który może znacznie zwiększyć sprzedaż. Czym jest cyfrowa półka i jak skutecznie zarządzać ofertą, uwzględniając ceny, dane produktowe, dostępność, promocje oraz automatyzację procesów, aby maksymalizować zyski? Te zagadnienia poruszy bezpłatny webinar Brandly360: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”, który odbędzie się 19 czerwca o godzinie 12:00. Zapisz się, aby otrzymać praktyczne porady, jak skalować sprzedaż w e-commerce.
Zwiększaj sprzedaż w e-commerce dzięki efektywnemu zarządzaniu ofertą
Brandly360 wspiera e-commerce, dostarczając rozwiązania w zakresie monitoringu marki. Doradzając strategicznie partnerom: producentom, dystrybutorom oraz sklepom internetowym w zakresie zarządzania ofertą, dostawca oprogramowania od początku podnosi w dyskursie znaczenie optymalizacji cyfrowej półki (digital shelf). Brandly360 zwraca uwagę na znaczenie kompleksowego podejścia oraz analityki w e-commerce przez pryzmat cen, badania konkurencji, danych produktowych, dostępności, promocji, contentu.
– W e-commerce rywalizacja o uwagę klientów osiąga nowy poziom, postępując wraz z dynamicznym rozwojem sektora. Marki, które ignorują wartość płynącą z analizy zawartości cyfrowej półki (digital shelf) i nie weryfikują widoczności swojej i konkurencji, narażają się na ryzyko utraty szansy dotarcia do ogromnego segmentu potencjalnych klientów. W odpowiedzi na to wyzwanie, przedsiębiorcy e-commerce, zarówno producenci, sklepy jak i e-sprzedawcy, powinni stale doskonalić swoje strategie cyfrowe, aby wyróżnić się w gąszczu ofert. Wykorzystanie narzędzi monitoringu marki oraz analizy cyfrowych półek staje się kluczową taktyką w pozyskiwaniu i utrzymaniu uwagi konsumentów – podkreśla Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly 360.
Jak tego dokonać? Od czego zacząć i jak analizować dane w praktyce, aby zarządzać ofertą w e-commerce i budować stabilny e-biznes – o tym organizator opowie podczas spotkania.
Odpowiadasz za sprzedaż w e-commerce? Zapisz się na webinar
Spotkanie poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz zaproszony Ekspert, Jakub Trybuła, senior SEO specialist w Get Noticed Agency, który rozwinie temat znaczenia contentu dla konwersji w e-commerce. Odpowiadając m.in. na pytanie, jaką funkcję pełnią opisy produktów w kontekście zajmowania czołowych miejsc na cyfrowej półce?
Zapraszamy do rejestracji e-sprzedawców, którzy odpowiadają za przygotowanie i implementację strategii sprzedaży w e-commerce zarówno po stronie dużych marek, jak i rozwijających się biznesów. Wiedza ta będzie przydatna dla managerów e-commerce, marketerów, handlowców, praktyków e-biznesu oraz wspierających e-commerce content managerów, a także dla wszystkich tych, dla których skalowanie sprzedaży jest kluczowe. Jak tego dokonać, dbając o cyfrową półkę? Dokonaj rejestracji i sprawdź.
Zarejestruj się: https://brandly360.com/pl/webinar-dlaczego-monitoring-cyfrowej-polki-zrewolucjonizuje-twoj-e-commerce/
Brandly360 wspierają:
Patronat medialny: Express Biznesu, e-biznes.pl, Marketing przy Kawie
Partnerzy: Get Noticed Agency