Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce” - Marketing przy Kawie

Webinar: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”

Termin

19.06.2024

Miejsce

Organizator

Brandly360

Webinar Brandly360

Optymalizacja cyfrowej półki (digital shelf) to kluczowy element strategii e-commerce, który może znacznie zwiększyć sprzedaż. Czym jest cyfrowa półka i jak skutecznie zarządzać ofertą, uwzględniając ceny, dane produktowe, dostępność, promocje oraz automatyzację procesów, aby maksymalizować zyski? Te zagadnienia poruszy bezpłatny webinar Brandly360: „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce”, który odbędzie się 19 czerwca o godzinie 12:00. Zapisz się, aby otrzymać praktyczne porady, jak skalować sprzedaż w e-commerce.

Zwiększaj sprzedaż w e-commerce dzięki efektywnemu zarządzaniu ofertą

Brandly360 wspiera e-commerce, dostarczając rozwiązania w zakresie monitoringu marki. Doradzając strategicznie partnerom: producentom, dystrybutorom oraz sklepom internetowym w zakresie zarządzania ofertą, dostawca oprogramowania od początku podnosi w dyskursie znaczenie optymalizacji cyfrowej półki (digital shelf). Brandly360 zwraca uwagę na znaczenie kompleksowego podejścia oraz analityki w e-commerce przez pryzmat cen, badania konkurencji, danych produktowych, dostępności, promocji, contentu.

W e-commerce rywalizacja o uwagę klientów osiąga nowy poziom, postępując wraz z dynamicznym rozwojem sektora. Marki, które ignorują wartość płynącą z analizy zawartości cyfrowej półki (digital shelf) i nie weryfikują widoczności swojej i konkurencji, narażają się na ryzyko utraty szansy dotarcia do ogromnego segmentu potencjalnych klientów. W odpowiedzi na to wyzwanie, przedsiębiorcy e-commerce, zarówno producenci, sklepy jak i e-sprzedawcy, powinni stale doskonalić swoje strategie cyfrowe, aby wyróżnić się w gąszczu ofert. Wykorzystanie narzędzi monitoringu marki oraz analizy cyfrowych półek staje się kluczową taktyką w pozyskiwaniu i utrzymaniu uwagi konsumentów – podkreśla Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly 360.

Jak tego dokonać? Od czego zacząć i jak analizować dane w praktyce, aby zarządzać ofertą w e-commerce i budować stabilny e-biznes – o tym organizator opowie podczas spotkania.

Odpowiadasz za sprzedaż w e-commerce? Zapisz się na webinar

Spotkanie poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz zaproszony Ekspert, Jakub Trybuła, senior SEO specialist w Get Noticed Agency, który rozwinie temat znaczenia contentu dla konwersji w e-commerce. Odpowiadając m.in. na pytanie, jaką funkcję pełnią opisy produktów w kontekście zajmowania czołowych miejsc na cyfrowej półce?

Zapraszamy do rejestracji e-sprzedawców, którzy odpowiadają za przygotowanie i implementację strategii sprzedaży w e-commerce zarówno po stronie dużych marek, jak i rozwijających się biznesów. Wiedza ta będzie przydatna dla managerów e-commerce, marketerów, handlowców, praktyków e-biznesu oraz wspierających e-commerce content managerów, a także dla wszystkich tych, dla których skalowanie sprzedaży jest kluczowe. Jak tego dokonać, dbając o cyfrową półkę? Dokonaj rejestracji i sprawdź.

Zarejestruj się: https://brandly360.com/pl/webinar-dlaczego-monitoring-cyfrowej-polki-zrewolucjonizuje-twoj-e-commerce/

 

Brandly360 wspierają:

Patronat medialny: Express Biznesu, e-biznes.pl, Marketing przy Kawie

Partnerzy: Get Noticed Agency

Miejsce wydarzenia:



17 Wydarzeń

Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
11–12.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji