Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?

Termin

11.05.2022

Miejsce

Organizator

Evry1

Popularność sprzedaży podczas transmisji na żywo rośnie z każdym miesiącem, zyskując rzesze fanów wśród polskich klientów. Wciąż nowe branże (m.in. budowlane, wnętrzarskie, artykułów dziecięcych, usługowe), szukają sposobów jak najskuteczniejszego wykorzystania live commerce do zwiększania przychodów.
O tym, czym właściwie jest i jak wygląda w praktyce przygotowanie firmy do live streaming shoppingu możecie dowiedzieć się podczas najbliższego webinaru grupy Evry1: „Czy live commerce do gwarancja wysokiego ROI”.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Będzie można dowiedzieć się m.in., jak zacząć, jakie są najczęstsze błędy firm wykorzystujących live commerce i jak można ich uniknąć, zwiększając jednocześnie sprzedaż.

Agenda

  • Live commerce – o co tyle szumu
  • 10 najczęstszych błędów firm, które sprzedają online na żywo
  • Live selling – ile to kosztuje i jak się to robi w Polsce
  • Bariery wejścia w live commerce – jak je pokonać
  • Opłacalność live commerce  – czy da się to policzyć narzędziami marketingowymi
  • Od czego zacząć transmisje sprzedażowe online – narzędzia, marketing

Prelegenci

  • Tomasz Kowalczyk
    partner zarządzający w Media Maker.
    Marketingowiec od ponad 15 lat. Założyciel oraz dyrektor zarządzający cyfrowej agencji mediowej Media Maker, doświadczenie zawodowe zdobywał pracując m.in. dla BP Polska, Hewlett-Packard, Inchcape Motor Polska. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach oraz cyfrowej komunikacji. Absolwent studiów MBA na Franklin University w Stanach Zjednoczonych. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
  • Andrzej Rabsztyn
    partner zarządzający w hyperCREW
    Dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji, strategii marketingowej, sprzedaży oraz IT. Osoba budująca i zarządzająca specjalistycznymi zespołami (marketing, konsulting, sprzedaż i obsługa klienta,mobile, IT), wykładowca akademicki (współpraca Wyższa Szkołą Bankowa we Wrocławiu). Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji marketingowej, marketingu efektywnościowym oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
  • Adam Semik
    co-founder Kupuje.Live – spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne dla branży social livestream commerce.
    Doświadczenie w branży marketingowej zdobywał między innymi w: Gamellon – jednej z największych sieci partnerskich YouTube w Polsce, zrzeszającą najbardziej zasięgowych influencerów (prezes); AdAhead specjalizującym się w reklamie w grach i mobile (CEO, grupa Arbomedia): Interii, AdAction oraz IDMnet – jako specjalista od wszelkich form reklamy w internecie.
Miejsce wydarzenia:



17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji