Popularność sprzedaży podczas transmisji na żywo rośnie z każdym miesiącem, zyskując rzesze fanów wśród polskich klientów. Wciąż nowe branże (m.in. budowlane, wnętrzarskie, artykułów dziecięcych, usługowe), szukają sposobów jak najskuteczniejszego wykorzystania live commerce do zwiększania przychodów.
O tym, czym właściwie jest i jak wygląda w praktyce przygotowanie firmy do live streaming shoppingu możecie dowiedzieć się podczas najbliższego webinaru grupy Evry1: „Czy live commerce do gwarancja wysokiego ROI”.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Będzie można dowiedzieć się m.in., jak zacząć, jakie są najczęstsze błędy firm wykorzystujących live commerce i jak można ich uniknąć, zwiększając jednocześnie sprzedaż.
Agenda
- Live commerce – o co tyle szumu
- 10 najczęstszych błędów firm, które sprzedają online na żywo
- Live selling – ile to kosztuje i jak się to robi w Polsce
- Bariery wejścia w live commerce – jak je pokonać
- Opłacalność live commerce – czy da się to policzyć narzędziami marketingowymi
- Od czego zacząć transmisje sprzedażowe online – narzędzia, marketing
Prelegenci
- Tomasz Kowalczyk
partner zarządzający w Media Maker.
Marketingowiec od ponad 15 lat. Założyciel oraz dyrektor zarządzający cyfrowej agencji mediowej Media Maker, doświadczenie zawodowe zdobywał pracując m.in. dla BP Polska, Hewlett-Packard, Inchcape Motor Polska. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach oraz cyfrowej komunikacji. Absolwent studiów MBA na Franklin University w Stanach Zjednoczonych. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. - Andrzej Rabsztyn
partner zarządzający w hyperCREW
Dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji, strategii marketingowej, sprzedaży oraz IT. Osoba budująca i zarządzająca specjalistycznymi zespołami (marketing, konsulting, sprzedaż i obsługa klienta,mobile, IT), wykładowca akademicki (współpraca Wyższa Szkołą Bankowa we Wrocławiu). Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji marketingowej, marketingu efektywnościowym oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. - Adam Semik
co-founder Kupuje.Live – spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne dla branży social livestream commerce.
Doświadczenie w branży marketingowej zdobywał między innymi w: Gamellon – jednej z największych sieci partnerskich YouTube w Polsce, zrzeszającą najbardziej zasięgowych influencerów (prezes); AdAhead specjalizującym się w reklamie w grach i mobile (CEO, grupa Arbomedia): Interii, AdAction oraz IDMnet – jako specjalista od wszelkich form reklamy w internecie.
Miejsce wydarzenia: