… czyli od czego zacząć przed wdrożeniem programu lojalnościowego
Środa 26 kwietnia 2023, godzina 10:00
Korzyści z udziału w webinarze:
Zachowania konsumenta determinowane są przez cztery grupy czynników:
- czynniki kulturowe – kultura i społeczeństwo konsumenta,
- czynniki społeczne – grupy społeczne, status i role,
- czynniki osobowe – wiek, zawód, sytuacja materialna, sposób życia, hobby,
- czynniki psychologiczne – motywacja, percepcja, kształcenie się oraz poglądy.
Badania gromadzą wiedzę w każdym z tych obszarów, a tym samym pozwalają być bliżej klienta. Webinar dostarczy informacji o możliwych procesach badawczych, technikach, sposobach pozyskiwania informacji, które niezbędna są do zbudowania właściwych założeń programu lojalnościowego.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Czym zajmuje się dom badawczy i jak może Ci pomóc?
- Co i w jaki sposób badać, by uszyć na miarę program lojalnościowy?
- Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
- Jakie techniki badawcze można wykorzystać w planowaniu programu lojalnościowego?
Prowadzący
Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Współprowadzące
Agnieszka Wójcik-Zachorska, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Zamiast pisania powieści, obecnie skupia się na bestsellerowych raportach tworzonych na podstawie samodzielnie zaplanowanych i zrealizowanych badań. Najbardziej w swojej pracy lubi swoich klientów i zrobi dla nich… bardzo dużo. Dociekliwa, rzetelna, nieustępliwa poszukiwaczka odpowiedzi na najtrudniejsze pytania biznesowe. Po pracy najbardziej lubi spędzać czas w na macie do jogi, gdzie uelastycznia nie tylko ciało, ale i umysł.
Joanna Florczak-Czujwid, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Badaczka z krwi i kości, dla której satysfakcja klienta to dobro najwyższe, a pomoc w rozwiązywaniu problemów stała się celem codziennej pracy, w której najbardziej ceni brak powtarzalności i relacje z ludźmi. Ogromny bagaż doświadczeń badawczych pozwala jej poruszać się w badaniach marketingowych, jak rybie w wodzie. W wolnych chwilach zajmuje się pieczeniem słodkości, ku uciesze dzieci (swoich i sąsiadów) i nie tylko.