Webinar: Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego...

Termin

26.04.2023

Miejsce

Organizator

Viscale

… czyli od czego zacząć przed wdrożeniem programu lojalnościowego

Środa 26 kwietnia 2023, godzina 10:00

Korzyści z udziału w webinarze:

Zachowania konsumenta determinowane są przez cztery grupy czynników:

  • czynniki kulturowe – kultura i społeczeństwo konsumenta,
  • czynniki społeczne – grupy społeczne, status i role,
  • czynniki osobowe – wiek, zawód, sytuacja materialna, sposób życia, hobby,
  • czynniki psychologiczne – motywacja, percepcja, kształcenie się oraz poglądy.

Badania gromadzą wiedzę w każdym z tych obszarów, a tym samym pozwalają być bliżej klienta. Webinar dostarczy informacji o możliwych procesach badawczych, technikach, sposobach pozyskiwania informacji, które niezbędna są do zbudowania właściwych założeń programu lojalnościowego.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Czym zajmuje się dom badawczy i jak może Ci pomóc?
  • Co i w jaki sposób badać, by uszyć na miarę program lojalnościowy?
  • Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
  • Jakie techniki badawcze można wykorzystać w planowaniu programu lojalnościowego?

Prowadzący

Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.

Współprowadzące

Agnieszka Wójcik-Zachorska, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Zamiast pisania powieści, obecnie skupia się na bestsellerowych raportach tworzonych na podstawie samodzielnie zaplanowanych i zrealizowanych badań. Najbardziej w swojej pracy lubi swoich klientów i zrobi dla nich… bardzo dużo. Dociekliwa, rzetelna, nieustępliwa poszukiwaczka odpowiedzi na najtrudniejsze pytania biznesowe. Po pracy najbardziej lubi spędzać czas w na macie do jogi, gdzie uelastycznia nie tylko ciało, ale i umysł.

Joanna Florczak-Czujwid, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Badaczka z krwi i kości, dla której satysfakcja klienta to dobro najwyższe, a pomoc w rozwiązywaniu problemów stała się celem codziennej pracy, w której najbardziej ceni brak powtarzalności i relacje z ludźmi. Ogromny bagaż doświadczeń badawczych pozwala jej poruszać się w badaniach marketingowych, jak rybie w wodzie. W wolnych chwilach zajmuje się pieczeniem słodkości, ku uciesze dzieci (swoich i sąsiadów) i nie tylko.

Miejsce wydarzenia:



17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji