Webinar: Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego... - Marketing przy Kawie

Webinar: Badania potrzeb odbiorców programu lojalnościowego...

Termin

26.04.2023

Miejsce

Organizator

Viscale

… czyli od czego zacząć przed wdrożeniem programu lojalnościowego

Środa 26 kwietnia 2023, godzina 10:00

Korzyści z udziału w webinarze:

Zachowania konsumenta determinowane są przez cztery grupy czynników:

  • czynniki kulturowe – kultura i społeczeństwo konsumenta,
  • czynniki społeczne – grupy społeczne, status i role,
  • czynniki osobowe – wiek, zawód, sytuacja materialna, sposób życia, hobby,
  • czynniki psychologiczne – motywacja, percepcja, kształcenie się oraz poglądy.

Badania gromadzą wiedzę w każdym z tych obszarów, a tym samym pozwalają być bliżej klienta. Webinar dostarczy informacji o możliwych procesach badawczych, technikach, sposobach pozyskiwania informacji, które niezbędna są do zbudowania właściwych założeń programu lojalnościowego.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Czym zajmuje się dom badawczy i jak może Ci pomóc?
  • Co i w jaki sposób badać, by uszyć na miarę program lojalnościowy?
  • Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
  • Jakie techniki badawcze można wykorzystać w planowaniu programu lojalnościowego?

Prowadzący

Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.

Współprowadzące

Agnieszka Wójcik-Zachorska, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Zamiast pisania powieści, obecnie skupia się na bestsellerowych raportach tworzonych na podstawie samodzielnie zaplanowanych i zrealizowanych badań. Najbardziej w swojej pracy lubi swoich klientów i zrobi dla nich… bardzo dużo. Dociekliwa, rzetelna, nieustępliwa poszukiwaczka odpowiedzi na najtrudniejsze pytania biznesowe. Po pracy najbardziej lubi spędzać czas w na macie do jogi, gdzie uelastycznia nie tylko ciało, ale i umysł.

Joanna Florczak-Czujwid, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Badaczka z krwi i kości, dla której satysfakcja klienta to dobro najwyższe, a pomoc w rozwiązywaniu problemów stała się celem codziennej pracy, w której najbardziej ceni brak powtarzalności i relacje z ludźmi. Ogromny bagaż doświadczeń badawczych pozwala jej poruszać się w badaniach marketingowych, jak rybie w wodzie. W wolnych chwilach zajmuje się pieczeniem słodkości, ku uciesze dzieci (swoich i sąsiadów) i nie tylko.

Miejsce wydarzenia:



9 Wydarzeń

Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
13.03 - 6.06.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia KFK 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2025
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Poland Business Run 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji