Niepewność geopolityczna, inflacja i rosnące koszty prowadzenia działalności sprawiają, że firmy stają przed coraz trudniejszymi zadaniami. Kluczowym wyzwaniem staje się zapewnienie bezpieczeństwa lekowego, przy jednoczesnym zachowaniu opłacalności i ciągłości dostaw.
Niska marżowość, regulacyjne zawirowania oraz oczekiwana nowelizacja Ustawy Refundacyjnej zmuszają firmy do redefinicji strategii operacyjnych – od logistyki, przez komunikację z HCP, po procesy sprzedażowe i marketingowe. Właśnie na tych problemach skupi VII Forum Pharma Planet 360°. Wydarzenie odbędzie się 5-6 listopada w Warszawie.
– Branża stoi dziś przed koniecznością wdrażania rozwiązań opartych na technologiach i nowych modelach przywództwa. Musimy mówić o dostępności leków, ale też o tym, jak AI może wspierać podejmowanie decyzji, automatyzację procesów i komunikację. Równie ważne staje się przygotowanie organizacji na wyzwania związane z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi – podkreśla Anna Kępka, project manager Brave Conferences.
Główne tematy forum:
- dostępność leków i nowa polityka lekowa – jak współpracować z rządem i regulatorami ?
- jak szybko reagować na zmiany legislacyjne?
- AI i automatyzacja – Jak technologia wspiera marketing, sprzedaż i analizę danych?
- wielopokoleniowa organizacja – jak budować zaangażowanie i efektywność w zróżnicowanych organizacjach?
Uczestnicy Forum znajdą odpowiedzi na pytania:
- co realnie zrobić, by zapewnić bezpieczeństwo lekowe pacjentom?
- jak efektywnie korzystać z AI w codziennej pracy zespołów marketingowych, sprzedażowych i analitycznych?
- jak trafniej docierać do HCP i budować długofalowe relacje w świecie pełnym bodźców?
- jak stworzyć atrakcyjną ofertę pracy i środowisko, które przyciągnie młode talenty do branży?
Forum skierowane jest do:
- managerów i dyrektorów firm farmaceutycznych i medycznych
- specjalistów ds. market access i compliance
- liderów marketingu i sprzedaży
- managerów HR i komunikacji wewnętrznej
- analityków i osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii
W trakcie wydarzenia swoimi opiniami podzielą się eksperci z m.in.: Adamed, Bayer, Baxter, Fresenius Kabi, Biogen, Bioton, Boehringer Ingelheim, Farmacol, Ferring Pharmaceuticals, GSK, Medisolutions, Novartis, Polpharma, PZPPF, Roche Diabetes Care, Ryvu Therapetics, Sandoz, Schülke & Mayr, Super-Pharm, TZF Polfa, USP Zdrowie, Zdrowit.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie rejestracja.pharmaplanet.pl.
Organizatorem wydarzenia jest Brave Conferences. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.





