Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie, m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 9–11 maja w Krakowie.
Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz piąty zjednoczy najważniejsze osoby z branży. W tym roku spotkanie będzie poświęcone ultranowoczesnym technologiom. Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie.
Agenda Kongresu to 16 sesji merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel z całej Europy oraz 3 sesje keynote z liderami branżowymi. Nie zabraknie takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
Wśród zaproszonych prelegentów są dyrektorzy największych e-commerce w Polsce. Na kongresowej scenie wystąpią między innymi: Przemysław Porada (dyrektor e-commerce Wittchen), Mariusz Nowak (dyrektor omnichannel Black Red White), Michał Przybysz (dyrektor e-commerce IKEA), Ryszard Hapka (pełnomocnik zarządu ds. rozwoju systemów e-commerce TME.pl), Artur Piekarczyk (były wiceprezes zarządu TIM SA, obecnie niezależny konsultant ds. cyfryzacji przedsiębiorstw B2B) oraz Piotr Więcek (dyrektor generalny Grupy Krakvet).
– Tegoroczny Kongres Dyrektorów E-commerce to szybka podróż w przyszłość. Zaprezentujemy case studies branżowych liderów, którzy już z powodzeniem wykorzystują najnowsze technologie w strategiach sprzedaży. Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i nawiązane podczas wydarzenia kontakty pozwolą już teraz przygotować się na przełomowe zmiany… Na (R)ewolucję w e-sprzedaży. – komentuje tematykę Katarzyna Czeremańska, project manager Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Wydarzenie jest skierowane do dyrektorów i właścicieli średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerów i dyrektorów działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie http://www.kongresecommerce.pl/. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, partnerem – Grupa Raben.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.