„Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku automotive” – pod tym hasłem odbędzie się 20 września V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS. Eksperci z Kantar TNS opowiedzą o procesie decyzyjnym związanym z zakupem samochodu, przedstawią najnowsze trendy związane z finansowaniem zakupu samochodu, car sharingiem, abonamentami. Postarają się także odpowiedzieć na pytanie, jak efektywnie zarządzać obecnością marki w touchpointach.
Rzeczywistość A.D.2017 dla rynku automotive to świat sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, globalizacji i urbanizacji. Wielu młodych mieszkańców miast ma obsesję na punkcie technologii. Zanieczyszczenie powietrza staje się zagrożeniem dla zdrowia, a ludzie komunikują się ze sobą i z przedmiotami za pomocą smartfonów. Posiadanie samochodu nie jest obecnie już tak atrakcyjne, jak kiedyś.
Wszystko to potęguje ograniczona moc nabywcza części młodszych konsumentów w porównaniu do ich rodziców. Żądzę posiadania w tej populacji zastępuje żądza posiadania dostępu do towarów i usług. Konsumenci wybierają błyskawicznie dostępne przyjemności i rezygnują z dużych wydatków na rzecz bardziej elastycznych modeli płatności, jak wynajem, współdzielenie samochodów czy wręcz usługi będące substytutem dla przemieszczania się.
Paradoksalnie, te zjawiska są źródłem nowych możliwości. Jak w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku marki motoryzacyjne i dealerzy mogą dotrzeć do konsumentów i być przy tym efektywni? Tego wszystkiego będzie można się dowiedzieć podczas konferencji.
W trakcie wydarzenia wręczone zostaną także nagrody Klucze Jakości za najlepszą obsługę w ASO oraz dla laureatów Wielkiego Testu Salonów.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.