V Forum Loyalty Planet 360° - Marketing przy Kawie

V Forum Loyalty Planet 360°

Termin

21–22.05.2025

Miejsce

Warszawa

Organizator

Brave Conferences

W erze, w której najcenniejszą walutą jest czas, personalizacja staje się fundamentem budowania relacji i lojalności klientów. Personalizacja jako klucz do serca klienta będzie tematem przewodnim V Forum Loyalty Planet 360°, organizowanego 21-22 maja w Warszawie.

W 2025 roku, gdy technologia oraz rozwiązania oparte na AI wyznaczają nowe standardy, umiejętność precyzyjnego dopasowania komunikacji oraz oferty do indywidualnych potrzeb konsumenta jest kluczem do sukcesu.

– Globalny rynek lojalnościowy rośnie, świadczą o tym liczne raporty, a głównym „sprawcą” tego wzrostu jest oczywiście technologia i zastosowanie AI w wielu aspektach marketingu lojalnościowego. To ona wpłynęła na zmiany, które dostrzegają marketerzy na naszym rynku, gdzie tak mocno wszyscy wsłuchujemy się potrzeby konsumenta. Słowo-klucz to personalizacja, która jest także motywem głównym tegorocznej edycji forum. Popularność aplikacji mobilnych w programach lojalnościowych rośnie w zawrotnym tempie – to drugi super ważny temat, nad którym marketerzy się dziś pochylają. Czy obecnie działające programy lojalnościowe spełniają swoją rolę? Czy potrzebujemy zmian w podejściu do budowania mechanizmów lojalizowania klienta? Nadal najważniejsza jest prostota, konkretna korzyść, no i oczywiście „nowe”, dobrze dobrane nagrody.  Działania lojalizujące zmieniają się pod wpływem rozwoju technologii i oczekiwań konsumentów – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca Brave Conferences.

Program Loyalty Planet 360° został opracowany na podstawie rozmów z ekspertami rynku i obejmuje 10 kluczowych wyzwań branży lojalnościowej:

  1. Personalizacja i komunikacja 1:1 z klientem
  2. Aplikacje mobilne, które wpływają na rozwój działań lojalnościowych
  3. Atrakcyjność mechanizmów programów lojalnościowych
  4. Akcje wspierające program lojalnościowy
  5. Lojalność młodych pokoleń
  6. Jak utrzymać zaangażowanie w dojrzałym programie lojalnościowym
  7. Wartość obsługi klienta – czy rozwój AI zmieni nasze podejście do klienta?
  8. Aktualne działania lojalizujące i retencyjne
  9. Segmentacja behawioralna jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientami
  10. Mierzenie zyskowności klienta

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm z branż retail, finansowej, FMCG oraz technologicznej, takich jak: Bank Millennium, OBI, Medicover, Big Star, Velobank, Bricomarche, Super-Pharm, Totalizator Sportowy, PZU, IKEA Retail, Żabka Group, Cersanit, Pandora, Leroy Merlin, ING Polska , Intersport, Electrolux, mBank, Iglotech, Answear, T-Mobile.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie loyalty-planet.com, a bilety indywidualne i grupowe – na stronie: loyalty2025.registration-form.online/

Integralną częścią Forum będzie V edycja konkursu Loyalty Heroes, podczas którego wyróżnione zostaną najlepsze innowacyjne programy lojalnościowe zrealizowane w 2024 roku.

Forum organizuje Brave Conferences. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

12 Wydarzenia

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15.05.2025
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Fundacja Startup Podbeskidzie / Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji
Termin
21–22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji