W erze, w której najcenniejszą walutą jest czas, personalizacja staje się fundamentem budowania relacji i lojalności klientów. Personalizacja jako klucz do serca klienta będzie tematem przewodnim V Forum Loyalty Planet 360°, organizowanego 21-22 maja w Warszawie.
W 2025 roku, gdy technologia oraz rozwiązania oparte na AI wyznaczają nowe standardy, umiejętność precyzyjnego dopasowania komunikacji oraz oferty do indywidualnych potrzeb konsumenta jest kluczem do sukcesu.
– Globalny rynek lojalnościowy rośnie, świadczą o tym liczne raporty, a głównym „sprawcą” tego wzrostu jest oczywiście technologia i zastosowanie AI w wielu aspektach marketingu lojalnościowego. To ona wpłynęła na zmiany, które dostrzegają marketerzy na naszym rynku, gdzie tak mocno wszyscy wsłuchujemy się potrzeby konsumenta. Słowo-klucz to personalizacja, która jest także motywem głównym tegorocznej edycji forum. Popularność aplikacji mobilnych w programach lojalnościowych rośnie w zawrotnym tempie – to drugi super ważny temat, nad którym marketerzy się dziś pochylają. Czy obecnie działające programy lojalnościowe spełniają swoją rolę? Czy potrzebujemy zmian w podejściu do budowania mechanizmów lojalizowania klienta? Nadal najważniejsza jest prostota, konkretna korzyść, no i oczywiście „nowe”, dobrze dobrane nagrody. Działania lojalizujące zmieniają się pod wpływem rozwoju technologii i oczekiwań konsumentów – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca Brave Conferences.
Program Loyalty Planet 360° został opracowany na podstawie rozmów z ekspertami rynku i obejmuje 10 kluczowych wyzwań branży lojalnościowej:
- Personalizacja i komunikacja 1:1 z klientem
- Aplikacje mobilne, które wpływają na rozwój działań lojalnościowych
- Atrakcyjność mechanizmów programów lojalnościowych
- Akcje wspierające program lojalnościowy
- Lojalność młodych pokoleń
- Jak utrzymać zaangażowanie w dojrzałym programie lojalnościowym
- Wartość obsługi klienta – czy rozwój AI zmieni nasze podejście do klienta?
- Aktualne działania lojalizujące i retencyjne
- Segmentacja behawioralna jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientami
- Mierzenie zyskowności klienta
Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm z branż retail, finansowej, FMCG oraz technologicznej, takich jak: Bank Millennium, OBI, Medicover, Big Star, Velobank, Bricomarche, Super-Pharm, Totalizator Sportowy, PZU, IKEA Retail, Żabka Group, Cersanit, Pandora, Leroy Merlin, ING Polska , Intersport, Electrolux, mBank, Iglotech, Answear, T-Mobile.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie loyalty-planet.com, a bilety indywidualne i grupowe – na stronie: loyalty2025.registration-form.online/
Integralną częścią Forum będzie V edycja konkursu Loyalty Heroes, podczas którego wyróżnione zostaną najlepsze innowacyjne programy lojalnościowe zrealizowane w 2024 roku.
Forum organizuje Brave Conferences. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.