AdvertisementAdvertisement

UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie

Termin

11.12.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail


11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Prelegenci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą tego, w jaki sposób właściwie przygotowane treści wpływają na optymalizację i SEO, jak skutecznie i legalnie pozyskiwać subskrybentów swojego newslettera, a także tego, w jaki sposób zaprojektować UX sklepu internetowego, by zakupy w nim były czystą przyjemnością. Pokażą też, jak wygląda proces projektowania doświadczeń przyszłości.

Szymon Słowik (Takaoto) podczas prezentacji „Content is king? Czyli o wykorzystaniu treści w pozycjonowaniu i optymalizacji” opowie o roli treści w optymalizacji i pozycjonowaniu. Czy da się wypozycjonować stronę za pomocą „wartościowych treści”? Jakie treści wpływają na SEO? Gdzie je umieszczać i jak je tworzyć? Co próbuje nam narzucić Google poprzez swoje działania PR-owe, a co naprawdę premiowane jest przez algorytm?

Marcin Kociuba (strategy manager, FreshMail) w wystąpieniu zatytułowanym „Jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów?” oprócz odpowiedzi na tytułowe pytanie doradzi, gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, jakie dane należy zbierać na start, a także poda wyjaśnienie, dlaczego pop-upy irytują użytkowników i co można zrobić, żeby były najbardziej efektywnym narzędziem lead generation. Odpowie również na pytanie, czy zawsze rabat jest tym, czego oczekuje subskrybent, zostawiając adres e-mail.

Maria Leńczuk, Gosia Fajgier (UX researcherki w studiu Edisonda) przedstawią prelekcję „Dopieszczeni, nie zirytowani – jak klienci reagują na sklepy internetowe?”. Opowiedzą o tym, jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, żeby klienci lubili w nim kupować: – Na soczystych przykładach z badań z użytkownikami pokażemy, jak zaprojektować UX sklepu internetowego, który wzbudza same pozytywne emocje – przekonują prelegentki.

Joanna Skorupska – (założycielka & future strategist Radicalzz.studio) w prelekcji „Proces projektowania doświadczeń przyszłości” opowie o tym, jak wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych zmusza nas do redefinicji doświadczenia, takiego jakie znamy dziś.

Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia o godzinie 19:00 w Krakowie, w Auditorium Maximum UJ, przy ul. Krupniczej 33 w Krakowie o godzinie 19:00.

Udział w Aula Polska Kraków jest bezpłatny. Należy jednak wcześniej zarejestrować się na stronie: aulakrk-ux.evenea.pl/

Patroni wydarzenia: Kraków Miastem Startupów, OMG KRK, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Czwartkowe Spotkania Social Media, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing Przy Kawie, BIS AGH, Marketer+.

Miejsce wydarzenia:

Auditorium Maximum UJ
ul. Krupnicza 33
31-123 Kraków

6 Wydarzeń

Termin
11–13.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
12.12.2018
Miejsce
Organizator
EY Crowdsourcing, Questus 
Więcej informacji
Termin
14–16.12.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Europejskiego Forum Studentów AEGEE 
Więcej informacji
Termin
17–18.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
7–8.03.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
21.03.2019
Miejsce
Gdańsk
Organizator
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości 
Więcej informacji