UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie

Termin

11.12.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail


11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Prelegenci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą tego, w jaki sposób właściwie przygotowane treści wpływają na optymalizację i SEO, jak skutecznie i legalnie pozyskiwać subskrybentów swojego newslettera, a także tego, w jaki sposób zaprojektować UX sklepu internetowego, by zakupy w nim były czystą przyjemnością. Pokażą też, jak wygląda proces projektowania doświadczeń przyszłości.

Szymon Słowik (Takaoto) podczas prezentacji „Content is king? Czyli o wykorzystaniu treści w pozycjonowaniu i optymalizacji” opowie o roli treści w optymalizacji i pozycjonowaniu. Czy da się wypozycjonować stronę za pomocą „wartościowych treści”? Jakie treści wpływają na SEO? Gdzie je umieszczać i jak je tworzyć? Co próbuje nam narzucić Google poprzez swoje działania PR-owe, a co naprawdę premiowane jest przez algorytm?

Marcin Kociuba (strategy manager, FreshMail) w wystąpieniu zatytułowanym „Jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów?” oprócz odpowiedzi na tytułowe pytanie doradzi, gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, jakie dane należy zbierać na start, a także poda wyjaśnienie, dlaczego pop-upy irytują użytkowników i co można zrobić, żeby były najbardziej efektywnym narzędziem lead generation. Odpowie również na pytanie, czy zawsze rabat jest tym, czego oczekuje subskrybent, zostawiając adres e-mail.

Maria Leńczuk, Gosia Fajgier (UX researcherki w studiu Edisonda) przedstawią prelekcję „Dopieszczeni, nie zirytowani – jak klienci reagują na sklepy internetowe?”. Opowiedzą o tym, jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, żeby klienci lubili w nim kupować: – Na soczystych przykładach z badań z użytkownikami pokażemy, jak zaprojektować UX sklepu internetowego, który wzbudza same pozytywne emocje – przekonują prelegentki.

Joanna Skorupska – (założycielka & future strategist Radicalzz.studio) w prelekcji „Proces projektowania doświadczeń przyszłości” opowie o tym, jak wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych zmusza nas do redefinicji doświadczenia, takiego jakie znamy dziś.

Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia o godzinie 19:00 w Krakowie, w Auditorium Maximum UJ, przy ul. Krupniczej 33 w Krakowie o godzinie 19:00.

Udział w Aula Polska Kraków jest bezpłatny. Należy jednak wcześniej zarejestrować się na stronie: aulakrk-ux.evenea.pl/

Patroni wydarzenia: Kraków Miastem Startupów, OMG KRK, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Czwartkowe Spotkania Social Media, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing Przy Kawie, BIS AGH, Marketer+.

Miejsce wydarzenia:

Auditorium Maximum UJ
ul. Krupnicza 33
31-123 Kraków

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji