11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.
Prelegenci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą tego, w jaki sposób właściwie przygotowane treści wpływają na optymalizację i SEO, jak skutecznie i legalnie pozyskiwać subskrybentów swojego newslettera, a także tego, w jaki sposób zaprojektować UX sklepu internetowego, by zakupy w nim były czystą przyjemnością. Pokażą też, jak wygląda proces projektowania doświadczeń przyszłości.
Szymon Słowik (Takaoto) podczas prezentacji „Content is king? Czyli o wykorzystaniu treści w pozycjonowaniu i optymalizacji” opowie o roli treści w optymalizacji i pozycjonowaniu. Czy da się wypozycjonować stronę za pomocą „wartościowych treści”? Jakie treści wpływają na SEO? Gdzie je umieszczać i jak je tworzyć? Co próbuje nam narzucić Google poprzez swoje działania PR-owe, a co naprawdę premiowane jest przez algorytm?
Marcin Kociuba (strategy manager, FreshMail) w wystąpieniu zatytułowanym „Jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów?” oprócz odpowiedzi na tytułowe pytanie doradzi, gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, jakie dane należy zbierać na start, a także poda wyjaśnienie, dlaczego pop-upy irytują użytkowników i co można zrobić, żeby były najbardziej efektywnym narzędziem lead generation. Odpowie również na pytanie, czy zawsze rabat jest tym, czego oczekuje subskrybent, zostawiając adres e-mail.
Maria Leńczuk, Gosia Fajgier (UX researcherki w studiu Edisonda) przedstawią prelekcję „Dopieszczeni, nie zirytowani – jak klienci reagują na sklepy internetowe?”. Opowiedzą o tym, jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, żeby klienci lubili w nim kupować: – Na soczystych przykładach z badań z użytkownikami pokażemy, jak zaprojektować UX sklepu internetowego, który wzbudza same pozytywne emocje – przekonują prelegentki.
Joanna Skorupska – (założycielka & future strategist Radicalzz.studio) w prelekcji „Proces projektowania doświadczeń przyszłości” opowie o tym, jak wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych zmusza nas do redefinicji doświadczenia, takiego jakie znamy dziś.
Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia o godzinie 19:00 w Krakowie, w Auditorium Maximum UJ, przy ul. Krupniczej 33 w Krakowie o godzinie 19:00.
Udział w Aula Polska Kraków jest bezpłatny. Należy jednak wcześniej zarejestrować się na stronie: aulakrk-ux.evenea.pl/
Patroni wydarzenia: Kraków Miastem Startupów, OMG KRK, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Czwartkowe Spotkania Social Media, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing Przy Kawie, BIS AGH, Marketer+.