UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie

Termin

11.12.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail


11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Prelegenci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą tego, w jaki sposób właściwie przygotowane treści wpływają na optymalizację i SEO, jak skutecznie i legalnie pozyskiwać subskrybentów swojego newslettera, a także tego, w jaki sposób zaprojektować UX sklepu internetowego, by zakupy w nim były czystą przyjemnością. Pokażą też, jak wygląda proces projektowania doświadczeń przyszłości.

Szymon Słowik (Takaoto) podczas prezentacji „Content is king? Czyli o wykorzystaniu treści w pozycjonowaniu i optymalizacji” opowie o roli treści w optymalizacji i pozycjonowaniu. Czy da się wypozycjonować stronę za pomocą „wartościowych treści”? Jakie treści wpływają na SEO? Gdzie je umieszczać i jak je tworzyć? Co próbuje nam narzucić Google poprzez swoje działania PR-owe, a co naprawdę premiowane jest przez algorytm?

Marcin Kociuba (strategy manager, FreshMail) w wystąpieniu zatytułowanym „Jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów?” oprócz odpowiedzi na tytułowe pytanie doradzi, gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, jakie dane należy zbierać na start, a także poda wyjaśnienie, dlaczego pop-upy irytują użytkowników i co można zrobić, żeby były najbardziej efektywnym narzędziem lead generation. Odpowie również na pytanie, czy zawsze rabat jest tym, czego oczekuje subskrybent, zostawiając adres e-mail.

Maria Leńczuk, Gosia Fajgier (UX researcherki w studiu Edisonda) przedstawią prelekcję „Dopieszczeni, nie zirytowani – jak klienci reagują na sklepy internetowe?”. Opowiedzą o tym, jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, żeby klienci lubili w nim kupować: – Na soczystych przykładach z badań z użytkownikami pokażemy, jak zaprojektować UX sklepu internetowego, który wzbudza same pozytywne emocje – przekonują prelegentki.

Joanna Skorupska – (założycielka & future strategist Radicalzz.studio) w prelekcji „Proces projektowania doświadczeń przyszłości” opowie o tym, jak wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych zmusza nas do redefinicji doświadczenia, takiego jakie znamy dziś.

Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia o godzinie 19:00 w Krakowie, w Auditorium Maximum UJ, przy ul. Krupniczej 33 w Krakowie o godzinie 19:00.

Udział w Aula Polska Kraków jest bezpłatny. Należy jednak wcześniej zarejestrować się na stronie: aulakrk-ux.evenea.pl/

Patroni wydarzenia: Kraków Miastem Startupów, OMG KRK, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Czwartkowe Spotkania Social Media, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing Przy Kawie, BIS AGH, Marketer+.

Miejsce wydarzenia:

Auditorium Maximum UJ
ul. Krupnicza 33
31-123 Kraków

16 Wydarzeń

Termin
27.08.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28.08.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
2–5.09.2019
Miejsce
Wrocław
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11–12.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.09.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
16–25.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
23–24.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Grupa MTP 
Więcej informacji
Termin
30.09 - 2.10.2019
Miejsce
Katowice
Organizator
Grupa PRC Holding 
Więcej informacji
Termin
3–4.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
ClickMaster Polska 
Więcej informacji
Termin
7–9.10.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
15–16.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Beyong Conferences 
Więcej informacji
Termin
22–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
24–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
OFBOR, PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
26–28.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
3.12.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
12–13.05.2020
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji