UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie - Marketing przy Kawie

UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie

Termin

11.12.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail


11 grudnia odbędzie się siódma edycja Auli Polska w Krakowie. Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Prelegenci podzielą się swoją wiedzą dotyczącą tego, w jaki sposób właściwie przygotowane treści wpływają na optymalizację i SEO, jak skutecznie i legalnie pozyskiwać subskrybentów swojego newslettera, a także tego, w jaki sposób zaprojektować UX sklepu internetowego, by zakupy w nim były czystą przyjemnością. Pokażą też, jak wygląda proces projektowania doświadczeń przyszłości.

Szymon Słowik (Takaoto) podczas prezentacji „Content is king? Czyli o wykorzystaniu treści w pozycjonowaniu i optymalizacji” opowie o roli treści w optymalizacji i pozycjonowaniu. Czy da się wypozycjonować stronę za pomocą „wartościowych treści”? Jakie treści wpływają na SEO? Gdzie je umieszczać i jak je tworzyć? Co próbuje nam narzucić Google poprzez swoje działania PR-owe, a co naprawdę premiowane jest przez algorytm?

Marcin Kociuba (strategy manager, FreshMail) w wystąpieniu zatytułowanym „Jak zoptymalizować stronę żeby zwiększyć bazę subskrybentów?” oprócz odpowiedzi na tytułowe pytanie doradzi, gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, jakie dane należy zbierać na start, a także poda wyjaśnienie, dlaczego pop-upy irytują użytkowników i co można zrobić, żeby były najbardziej efektywnym narzędziem lead generation. Odpowie również na pytanie, czy zawsze rabat jest tym, czego oczekuje subskrybent, zostawiając adres e-mail.

Maria Leńczuk, Gosia Fajgier (UX researcherki w studiu Edisonda) przedstawią prelekcję „Dopieszczeni, nie zirytowani – jak klienci reagują na sklepy internetowe?”. Opowiedzą o tym, jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, żeby klienci lubili w nim kupować: – Na soczystych przykładach z badań z użytkownikami pokażemy, jak zaprojektować UX sklepu internetowego, który wzbudza same pozytywne emocje – przekonują prelegentki.

Joanna Skorupska – (założycielka & future strategist Radicalzz.studio) w prelekcji „Proces projektowania doświadczeń przyszłości” opowie o tym, jak wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych zmusza nas do redefinicji doświadczenia, takiego jakie znamy dziś.

Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia o godzinie 19:00 w Krakowie, w Auditorium Maximum UJ, przy ul. Krupniczej 33 w Krakowie o godzinie 19:00.

Udział w Aula Polska Kraków jest bezpłatny. Należy jednak wcześniej zarejestrować się na stronie: aulakrk-ux.evenea.pl/

Patroni wydarzenia: Kraków Miastem Startupów, OMG KRK, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Czwartkowe Spotkania Social Media, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing Przy Kawie, BIS AGH, Marketer+.

Miejsce wydarzenia:

Auditorium Maximum UJ
ul. Krupnicza 33
31-123 Kraków

9 Wydarzeń

Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
13.03 - 6.06.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia KFK 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2025
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Poland Business Run 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji