Z badania przeprowadzonego przez Gemius wynika, że coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, dla których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz bardziej profesjonalnie podchodzić do promocji i obsługi sklepów internetowych. Przydatną wiedzę mogą zdobyć podczas kolejnej edycji Tour de e-commerce.
Tour de e-commerce to wspólna inicjatywa ekspertów z firm zajmujących się marketingiem internetowym: FreshMail, Landingi, Shoper, SMSAPI, Webankiety.pl, CallPage i Semahead, którzy razem ruszają w podróż do pięciu polskich miast. Ich misją jest przekazanie wiedzy o tym, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.
Na szkoleniach będzie można dowiedzieć się m.in.:
- jakie są etapy budowania kampanii, które mają na celu zmaksymalizować sprzedaż w Black Friday i Cyber Monday;
- skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach oraz jak często badać opinię klientów;
- jak optymalizować kampanie email marketingowe, aby ich konwersja była jeszcze wyższa;
- jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego.
Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:
- Kraków – 19.11
- Warszawa – 20.11
- Gdańsk – 21.11
- Poznań – 22.11
- Wrocław – 23.11
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie freshmail.pl/tour-de-e-commerce
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.