29 marca o 13:00 można wziąć udział w bezpłatnym webinarze „TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?” organizowanym przez agencję Abanana z Grupy Eura7. Punktem wyjścia do webinaru będą podstawowe informacje dotyczące aplikacji i jej funkcjonowania, ale także droga, którą na przestrzeni lat przebył TikTok i związane z tym zmiany.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Czy TikTok (nadal) jest miejscem z kontentem tylko dla młodych ludzi?
- Czym jest teoria „wsadowa” i czy istnieje jakiś klucz do zdobycia popularności na TikToku?
- Jak bardzo TikTok zmienił inne social media i co na to wpłynęło?
- Jak skutecznie wykorzystać potencjał TikToka w swojej komunikacji?
Prowadzący:
Maks Michalczak – head of PR and content marketing, Grupa Eura7
Od ponad 17 lat specjalizuje się w komunikacji medialnej. Realizuje zadania PR-owe i marketingowe w Grupie Eura7, do której trafił z Ekstraklasy SA, gdzie odpowiadał za komunikację z mediami sportowymi. Jest współorganizatorem szkoleń marketingowych Internet ASAP, redaktorem branżowego serwisu Labber.pl, a także konsultantem oraz współprowadzącym podcastu Marketing ludzkim głosem. Wcześniej przez dziewięć lat pracował w Wiśle Kraków SA. W krakowskim klubie zajmował stanowisko rzecznika prasowego, kierował pracą Biura Prasowego, tworzył media relations na poziomie lokalnym i ogólnopolskim, odpowiadał za politykę informacyjną i marketingową klubu. Współtworzył projekty komunikacyjne i marketingowe dla takich marek, jak Adidas, EA Sports, NC+, Lotto, Oshee, Tesco Polska, Tele-Fonika, Totolotek SA, Tyskie, Volvo, Verbena.
Paulina Kasprzyk – social media manager, Grupa Eura7
Na swoim obecnym stanowisku jest od ponad 5 lat. Social media towarzyszą jej jednak zdecydowanie dłużej. Studiowała na kierunku Multimedia i komunikacja społeczna. Przez prawie dwa lata odpowiadała za budowanie i planowanie strategii social media ogólnopolskiej akcji Karmimypsiaki.pl, gdzie współtworzyła również kampanie społeczne oraz charytatywne eventy. Dodatkowo jako wolontariuszka w schronisku i fundacji od lat aktywnie wykorzystuje media społecznościowe m.in. do promocji zwierzaków do adopcji oraz edukacji w tej tematyce. TikTok, jako bardzo dynamicznie rozwijająca się aplikacja, to dla niej temat intrygujący. Nowe trendy i zachowania użytkowników wciąż dają kolejne impulsy do pogłębiania wiedzy w tym zakresie.