W dniach 15–17 września odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra. Wydarzenie organizowane pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy” to przestrzeń do prezentacji najnowszej oferty rynku. Będzie to także okazja do spotkań osobistych w bezpiecznych warunkach.
Podczas targów będzie można zapoznać się z ofertą polskich oraz zagranicznych wystawców. Zostanie ona zaprezentowana w 3 sektorach targowych: Gifts & Textile, Sign & Visual oraz Tech & Print. Na uczestników czekają nowości produktowe, a także pomysły i rozwiązania z branży. Nie zabraknie również przykładów najnowszych technologii produkcji związanych z szeroko pojętą reklamą. Zwiedzający zyskają możliwość bezpośrednich spotkań oraz będą mogli w jednym miejscu poznać produkty, które są na europejskim topie.
Targi RemaExtra odbędą się w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie przy al. Katowickiej 62. Dla zwiedzających zostanie uruchomiona linia bezpłatnych oznakowanych autobusów, które kursować będą pomiędzy stacją Warszawa Centralna a halą wystawienniczą, jak również z Lotniska Chopina.
Podczas targów będzie też można wziąć udział w RemaCongress, gdzie swoje prelekcje wygłoszą zaproszeni goście. Plan wykładów znajduje się na stronie remaextra.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno kwestiom sprzedaży, promocji, druku, jak i upominkom reklamowym.
Godziny otwarcia targów w pierwszych dwóch dniach (15–16.09) to 9:30–17:30, natomiast w ostatnim dniu (17.09) – 9:30–16:00. Wszystkie informacje i szczegóły imprezy znajdują się na stronie: remaextra.com. Tam również można bezpłatnie zarejestrować uczestnictwo.
Swoją ofertę zaprezentują firmy m.in. z Polski, Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii. Aktualną listę wystawców można zobaczyć na stronie remaextra.com/pl/dla-zwiedzajacych/lista-wystawcow-2021/
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.