Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie

Termin

26–27.11.2020

Miejsce

Organizator

Marketing Online

Nie musisz odbyć wszystkich dni w ramach jednej edycji! Wystarczy, że zarezerwujesz szkolenia i przyjdziesz na nie w odpowiadających Ci terminach (przy zastosowaniu kolejności dni szkoleniowych).

Zarządzanie Marketingiem Internetowym

Pierwszy dzień szkolenia stanowi idealne wprowadzenie do tego jak rozpocząć działania reklamowe w Internecie, zaplanować wielokanałową promocję w sieci. Podczas pierwszego dnia poruszone zostaną również kwestie budowy dobrej strony internetowej oraz efektywnej współpracy z agencjami przy zlecaniu działań SEM oraz SEO.

  • Czas trwania kursu: 9:30-17:00
  • Poziom trudności: podstawowy

Planowanie Kampanii Reklamowych w Internecie od Podstaw

Podczas drugiego dnia szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak planować kampanie reklamowe w Internecie uwzględniając proces zakupowy klienta. Omówione zostaną tematy zarządzania budżetem reklamowym, kontroli efektywności reklamy w Internecie z użyciem narzędzia Google Analytics oraz mierzenia prawdziwego wpływu kampanii reklamowych na sprzedaż.

  • Czas trwania kursu: 9:30-17:00
  • Poziom trudności: średniozaawansowany

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Gwarancja nauczenia – jeżeli jakiś czas po szkoleniu uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję! Po każdym odbytym szkoleniu w formie transmisji online, możesz skorzystać z gwarancji nauczenia i przyjść na szkolenie w formie stacjonarnej!
  • Gwarancja satysfakcji – gwarantujemy 100% satysfakcji lub zwrot wpłaty do 14 dni
  • 20% zniżki na szkolenie online wybierając gwarancję nauczenia tylko w formie online!
  • Do 16 h szkolenia dla Managerów prowadzonego stacjonarnie lub w formie transmisji online na stabilnej platformie.
  • Imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w każdym dniu szkoleniowym
  • Dokładne instrukcje ćwiczeń warsztatowych w małych grupach. Podczas transmisji online istnieje możliwość zadawania trenerowi pytań na głos oraz indywidualnej pomocy dzięki udostępnianiu ekranu 1:1 na osobnym kanale.
  • Dostęp do slajdów z prezentacji oraz innych praktycznych materiałów online w Akademii Marketing Online.
  • Specjalny kod rabatowy upoważniający do 20% zniżki na narzędzie SEMStorm (tylko dla uczestników szkolenia)
  • Bezpłatny audyt SEM – po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii SEM wraz z rekomendacjami ich poprawy.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Szukasz praktycznej wiedzy popartej doświadczeniem w planowaniu strategii marketingowej biznesu i oczekujesz wskazania odpowiednich etapów w procesie jej tworzenia
  • Nie posiadasz technicznej wiedzy o narzędziach reklamowych, ale potrzebujesz sprawdzonych sposobów na analizę efektywności Twoich podwykonawców (agencje, freelancerzy), którzy zajmują się prowadzeniem Twoich kampanii reklamowych w Internecie
  • Potrzebujesz sprawdzonej wiedzy, jak poprawnie analizować dane z Twoich reklam internetowych i jak oceniać ich skuteczność względem założeń Twojej kampanii marketingowej
  • Odpowiadasz za działania marketingowe w firmie i potrzebujesz rzetelnych informacji, jak poprawnie dobrać działania marketingowe do Twoich celów biznesowych i jak zaplanować ich budżet
Miejsce wydarzenia:



14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji