Szkolenie stacjonarne „Tworzenie treści z AI dla marketerów” - Marketing przy Kawie

Szkolenie stacjonarne „Tworzenie treści z AI dla marketerów”

Termin

24.09.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

Magazyn Marketer+

Grafika w kilka sekund? Gotowa prezentacja PPT wygenerowana przez AI? Szybka analiza konkurencji?

Wspomaganie się AI w pracy marketera to obecnie standard. Ten, kto tego nie robi, zostaje w tyle za konkurencją. ChatGPT oferuje możliwości, o jakich jeszcze kilka lat temu moglibyśmy jedynie pomarzyć.

Samo wejście do narzędzia i bezrefleksyjne wpisywanie komend nie przyniesie jednak oczekiwanego rezultatu. Dowiedz się, jak korzystać z ChatGPT, aby otrzymać dokładnie to, czego oczekujesz.

Zwielokrotnij efekty swojej pracy!

Dzięki szybkiemu rozwojowi sztucznej inteligencji nie musisz już stale wynajmować grafików, copywriterów czy montażystów i cierpliwie czekać na efekty ich pracy. Jeśli jednak stosujesz AI w nieprawidłowy sposób, możesz narazić się na niepotrzebną frustrację i brak oczekiwanych efektów.

Naucz się korzystać ze sztucznej inteligencji szybko, łatwo i przyjemnie! Przyspiesz swoją pracę i zautomatyzuj działania.

W trakcie jednodniowego szkolenia dowiesz się, jak wykorzystać potencjał takich narzędzi jak ChatGPT, Midjourney, HeyGen czy Jasper.ai. Dzięki nim będziesz w stanie samodzielnie zastąpić cały zespół specjalistów. Poznasz także insighty i triki, które pozwolą Ci np. bez problemu napisać tekst sprzedażowy, wygenerować napisy do filmu czy stworzyć dowolną muzykę.

Nie martw się, nie zostawimy Cię z samą teorią – przetestujesz ją w praktyce pod czujnym okiem prowadzących – Tomka Graszewicza i Patrycji Grzelczak.

Czas trwania: od 9:30 do 17:00 (w tym dwie przerwy po 15 min. i jedna 45 min.)

Termin: 24 września

Miejsce szkolenia: Warszawa | ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56

Forma szkolenia: stacjonarne

Cena: 1190 zł netto (1463,70 zł brutto) | w cenę wliczony jest serwis kawowy (lunch we własnym zakresie)

W programie szkolenia „Tworzenie treści z AI dla marketerów” m.in.:

  • Najważniejsze zasady korzystania z AI w copywritingu.
  • Tworzenie grafik.
  • Budowanie asystentów GPTs.
  • Generowanie muzyki.
  • Automatyczne napisy do wideo.
  • Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem omawianych narzędzi.

Szczegółowy program znajdziesz niżej.

Jeśli chcesz:

  • przyspieszyć, ułatwić i zwiększyć efektywność swojej pracy dzięki AI,
  • uniezależnić się od grafików, copywriterów i innych specjalistów,
  • utrzymać lub wzmocnić pozycję w branży,
  • nadążać za rozwojem technologii,

to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Uczyń z AI swojego pracownika na pełen etat!

Zapisz się już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona.

Czego się nauczysz podczas szkolenia „Tworzenie treści z AI dla marketerów”?

  • Dowiesz się, jak formułować polecenia kierowane do AI, aby osiągać oczekiwane rezultaty.
  • Poznasz najbardziej efektywne programy do analizy danych oraz tworzenia grafik, wideo, muzyki i tekstów, takie jak ChatGPT, Midjourney, HeyGen czy Jasper.ai.
  • Nabędziesz praktyczne umiejętności korzystania ze sztucznej inteligencji w trakcie licznych ćwiczeń.
  • Uczynisz z AI sprawnego copywritera, który napisze skuteczny tekst na dowolny temat.
  • Zwiększysz swoje bezpieczeństwo dzięki poznaniu aspektów prawnych związanych z korzystaniem z AI.

Zdziwisz, jak wiele jesteś w stanie zrobić w zaledwie kilka chwil!

Szybko, praktycznie, konkretnie – a przy tym dużo uśmiechu i dobrej zabawy!

Dzięki temu skondensowanemu szkoleniu zaczniesz działać jak jednoosobowa agencja – zrealizujesz swoje projekty samodzielnie od początku do końca. Dodatkowo w pakiecie otrzymasz imienny certyfikat udziału w szkoleniu i prezentację.

Szczegółowy program szkolenia „Tworzenie treści z AI dla marketerów”

Część 1

Copywriting z AI

  • Na czym polega generowanie treści w AI – najważniejsze informacje. Formy korzystania z AI w copywritingu.
  • Copywriter i jego własny asystent, a nawet kilku(nastu), czyli GPTs zawsze pod ręką.
  • Jak copywriter powinien konstruować prompty.
  • Prezentacja wielofunkcyjnych narzędzi na przykładzie Jaspera (szablony, edytor, rozszerzenia).
  • Jak nauczyć AI własnego tone of voice.
  • Zastosowania AI w copywritingu: rutynowe zadania, długie formy, wsparcie w tworzeniu big ideas.
  • Przykłady innych narzędzi tekstowych AI.
  • Praktyka czyni mistrza: ćwiczenia.

Część 2

Grafika z AI

  • Midjourney – poznanie struktury promptu, podstawowe komendy, przydatne triki i wskazówki dla efektywnego i szybkiego generowania obrazów.
  • DALL-E 3 (w ramach ChatGPT) – poznanie podstawowych funkcjonalności oraz rekomendacje do sposobu użytkowania.
  • Stable Diffusion – poznanie możliwości i rekomendacje kiedy należy rozważyć to narzędzie w przypadku działań marketingowych.
  • Omówienie możliwości inpaintingu i outpaintingu w różnych narzędziach.
  • Narzędzia AI do upscale’u, czyli umożliwienie produkcji doskonałej jakości.
  • Przegląd pozostałych istotnych narzędzi graficznych przydatnych przy tworzeniu treści.

Część 3

Edycja i generowanie obrazu wideo z AI

  • Narzędzia przydatne w codziennej pracy, których możesz zacząć używać od razu!
  • Tworzenie własnego awatara (praca z HeyGen).
  • Przykładowe narzędzia generative AI do obróbki obrazu wideo.
  • Automatyczne generowanie napisów do wideo.
  • Narzędzia do inteligentnej korekcji obrazu.

Część 4

Wykorzystanie AI w pracy z dźwiękiem, muzyką i głosem

  • Tworzenie muzyki za pomocą AI.
  • Jak zmieniać głos w tekst.
  • Korekcja nagranego dźwięku do jakości studyjnej za pomocą AI.

Część 5

Informacje uzupełniające

  • Aspekty prawne.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Przydatne linki.
  • Pytania i dyskusja.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • skróconą prezentację w formie PDF,
  • imienny certyfikat udziału.

Kto skorzysta z udziału w szkoleniu online „Tworzenie treści z AI dla marketerów”

Ze szkolenia skorzystają:

  • Marketerzy oraz pracownicy agencji marketingowych i reklamowych, którzy chcą usprawnić swoją pracę dzięki AI.
  • Menedżerowie i dyrektorzy marketingu oraz szefowie firm, którzy chcą efektywnie wdrażać rozwiązania AI.
  • Freelancerzy z obszaru marketingu i reklamy, którzy chcą przyspieszyć realizację zleceń i zachowywać przy tym ich jakość.
  • Wszystkie pozostałe osoby, które nie chcą przegapić największej rewolucji w marketingu od czasu powstania internetu.

Zarezerwuj miejsce i nie strać okazji!

Kto prowadzi szkolenia „Tworzenie treści z AI dla marketerów”

Poznaj bliżej naszych specjalistów

Tomek Graszewicz

Jeden z najbardziej znanych praktyków AI działających w obszarze kreatywnego tworzenia ze sztuczną inteligencją. Specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 3, programach opartych na GPT-3,5 i 4 (w tym ChatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI.

Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował niespotykany dotąd kompleksowy kurs Midjourney V4 oraz kilka kursów generative AI.

Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”, za który otrzymał pierwszą w Polsce nagrodę Digital Ars za dzieło stworzone przy pomocy AI w kategorii „NO CODE”.

W czerwcu tego roku stworzył pierwszą w Europie przełomową kolekcja dekoracji ściennych AI♥ZWIERZAKI dla jednego z największych producentów w Europie, firmy Artgeist.

Na co dzień zarządza agencją kreatywną Up oraz employer brandingową Job’n’Joy.

Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową.

Jest również współzałożycielem i pierwszym prezesem Profitroom, firmy obsługującej obecnie ponad 3,5 tys. hoteli na świecie.

Wykładowca akademicki, keynote speaker i szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.

Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.

Patrycja Grzelczak

Head of copy w agencji marketingowej Up i employer brandingowej Job’n’Joy. Prowadzi warsztaty z kreatywnego copywritingu na Uniwersytecie SWPS, szkolenia z wykorzystania AI w tworzeniu tekstów marketingowych oraz kursy szyte na miarę dla klientów.

Entuzjastka prostego, przyjaznego języka. Zaraża (tylko spokojnie!) miłością do gier słownych i frazeologii.

Z wykształcenia dziennikarka. Ma za sobą przygodę z tłumaczeniem autobiografii prezydenta George’a W. Busha (po takim wyzwaniu impossible is nothing).

Fanka psów i kawy.

Miejsce wydarzenia:

ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
00-896 Warszawa

25 Wydarzeń

Termin
9–10.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
12.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Sempai 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
16.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
23–27.09.2024
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
23–24.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
23.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media Polska 
Więcej informacji
Termin
24.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji
Termin
3–5.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
World Visualization Foundation 
Więcej informacji
Termin
7–8.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
8–10.10.2024
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
28–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji