Nie wiesz czym wygrać z konkurencją? Trudno Ci się przebić z reklamą? Nie chcesz walczyć ceną? Ale czym w takim razie przyciągnąć klienta? Szczególnie jeśli ten ma już partnera biznesowego i nie chce go wymienić na Ciebie.
Na wszystkie te pytania pomoże Ci odpowiedzieć Joanna Burdek – ekspertka od neurokomunikacji. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak wykorzystać neuronaukę, aby stworzyć bazę zadowolonych i lojalnych klientów B2B.
Jak dotrzeć do przebodźcowanego klienta B2B, aby świadomie wybrał Twoją markę i Twój produkt? Jak przyspieszyć decyzję o współpracy bez ciągłego podnoszenia wydatków na reklamę i bez testowania kolejnego kanału, który jest bez końca optymalizowany – bez zadowalającego rezultatu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie.
Podczas tego szkolenia Joanna Burdek – ekspertka od neurokomunikacji – odkryje przed Tobą tajemnice tego, co pozwoli Ci zdobyć nowych klientów i rozpocząć kolejne współprace biznesowe. Zobaczysz, jak przekonać klienta niezależnie od tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej się znajduje. To wskazówki do wprowadzenia od razu, bez żmudnych przygotowań.
Już 30 lipca (środa) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i za pomocą nauki zwiększ swoją sprzedaż.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
- Poznasz proste sposoby na podniesienie poziomu pozytywnych emocji u swoich klientów.
- Zobaczysz, dlaczego dobre nastawienie klienta to obecnie podstawa sprzedaży.
- Zwiększysz szansę na wybór swojej oferty – przekonasz klienta do zrobienia tego, co chcesz.
- Dowiesz się, jak zaprojektować zachowanie klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od zwrócenia uwagi, przez negocjację ceny, do przekazania polecenia.
Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 30.07.2025 (środa), godz. 10:00–12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Projektowanie zachowań w B2B”
- Czym jest strategia projektowania doświadczeń i jak możesz ją wykorzystać do osiągania swoich celów.
- Gdzie znajdują się najmocniejsze i najsłabsze punkty na ścieżce zakupowej Twojego klienta.
- Jak wzmocnić pozytywne doświadczenia odbiorcy B2B, aby przekonać go do skorzystania z właśnie Twojej oferty.
- Na jakich case studies w B2B warto się wzorować, żeby osiągać najlepsze rezultaty.
Co znajduje się w programie szkolenia „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
- Strategia PeakEnd Doświadczeń w B2B – Twoja przewaga na rynku.
- Koło doświadczenia – jak zaprojektować start i koniec współpracy.
- Dopaminowy Orgazm – jak i po co zaprojektować punkty szczytowe doświadczenia.
- Jak (i po co) zminimalizować negatywne emocje i czy się da?
- Tomek Sawyer i projektowanie zachowania, czyli o co zadbać, aby klient zrobił dokładnie to, co chcesz?
Kto skorzysta na szkoleniu o projektowaniu zachowań w B2B
- Dyrektorzy marketingu i sprzedaży, którzy chcą się dowiedzieć, jak projektować zachowania klienta w różnych miejscach styku (internet, rozmowa, spotkanie).
- Pracownicy działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, którzy chcą poznać proste sposoby na osiąganie lepszych efektów.
- Wszystkie osoby zainteresowane psychologią w marketingu.
Kto prowadzi szkolenie „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
Joanna Burdek
Ekspertka neurokomunikacji.
Wykorzystuje wiedzę o mózgu, aby pomagać firmom. Zamienia mdłą, taką jak u wszystkich, komunikację w precyzyjne narzędzie sprzedaży. Buduje marki, które są rozpoznawalne i przyciągają klientów.
Ma ponad 18 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Od 12 lat zarządza firmą Brand Useful. Pracowała z takimi firmami jak: Continental, Toyota, Sheraton, mBank. Jest autorką książek, w tym „Neurocopywritingu”, o tym, jak tworzyć treści, które rozumie mózg. Występuje jako prelegentka na największych polskich konferencjach.
Szkoli w ICAN Institute, Marketerze+ czy Hutchinson Institute. O jej szkoleniach mówią, że są śmiertelnie konkretne. Jest wykładowczynią i autorką w magazynach branżowych.