Szkolenie online „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce” - Marketing przy Kawie

Szkolenie online „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”

Termin

25.06.2025

Miejsce

Organizator

Magazyn E-commerce w Praktyce

Twoje promocje nie przynoszą oczekiwanych efektów? Zastanawiasz się, które produkty warto promować i jak dopasować rabat do swoich celów sprzedażowych? A może nie masz pewności, czy Twoje działania promocyjne rzeczywiście się opłacają?

Rozwiąż te problemy z Bartkiem Talarem – konsultant Pricing Academy. Weź udział w 120-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak projektować promocje, które zwiększają przychody, zamiast obniżać marżę.

Promocje mogą być dźwignią sprzedaży – o ile są dobrze zaplanowane. Wiele firm nie analizuje jednak ich skuteczności i zbyt często przecenia produkty, które nigdy nie miały szans na sukces. Efekt? Straty i zaniżanie cen na rynku.

A co, jeśli istnieje sposób, aby robić promocje zyskownie i skutecznie?

Podczas szkolenia poznasz sprawdzone podejście do projektowania akcji promocyjnych, które wesprą takie cele biznesowe jak zwiększenie konwersji, średniej wartości koszyka lub pozyskanie nowych klientów.

Zapisz się na szkolenie i zamień promocje w realne źródło zysku..

Poprowadzi je Bartek Talar – konsultant Pricing Academy.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 25.06.2025 (środa) o godz. 13:00 weź udział w szkoleniu i naucz się zarabiać na promocjach.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”

  • Nauczysz się planować promocje cenowe dopasowane do różnych celów sprzedażowych.
  • Odkryjesz, które produkty z Twojego asortymentu warto przeceniać – i kiedy.
  • Poznasz sposób na analizę efektywności promocji (ROI) i optymalizację działań.

Czas szkolenia: 90 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 25.06.2025 (środa), godz. 13:00–15:00
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”

  • Jakie są najczęstsze błędy w promocjach cenowych i jak ich unikać.
  • Jak dopasować poziom rabatu i mechanizm promocji do celu (np. większy koszyk vs. większy ruch).
  • Jak analizować wyniki promocji, liczyć ROI i wyciągać wnioski na przyszłość.

Co znajduje się w programie szkolenia „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”

  1. Największe błędy, które popełniają sklepy internetowe przy realizacji promocjach cenowych i jak ich uniknąć?
  2. Jak planować promocje cenowe?
  3. Jak dobierać asortyment do promocji cenowych?
  4. Jak dopasować mechanizmy promocji do celów, które chcemy osiągnąć (poziom rabatu, rodzaj promocji itd.)?
  5. Jak poprawnie analizować efektywność promocji (ROI), aby wyciągać wnioski na przyszłość?

Kto skorzysta na szkoleniu o promocjach cenowych

  • Producenci i właściciele e-sklepów.
  • Specjaliści i menedżerowie e-commerce.
  • Pracownicy agencji marketingowych.
  • Wszyscy zainteresowani skutecznym zarządzaniem cenami.

Kto prowadzi szkolenie „Jak robić skuteczne promocje cenowe i zwiększać zyski
w e-commerce”

Bartek Talar

Konsultant Pricing Academy.

Ma 15 lat doświadczenia w ustalaniu cen. Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych, specjalizując się w zarządzaniu cenami, w tym w Simon-Kucher & Partners, Deloitte Consulting oraz PwC. Jako konsultant doradzał ponad 60 firmom.

Tworzył lub rozwijał działy polityki cenowej w Allegro, Drogerii Natura, Schenkerze oraz w Grupie Modivo (Eobuwie oraz Modivo). Obecnie pełni również funkcję strategic pricing managera w G2A.com – globalnej platformie sprzedaży produktów cyfrowej rozrywki. Pomógł firmom, dla których pracował, zarobić ponad 100 mln PLN dzięki dobrym decyzjom cenowym.

Miejsce wydarzenia:



13 Wydarzenia

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17.06 - 30.09.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.07 - 30.09.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji
Termin
17.09.2025
Miejsce
Sopot
Organizator
GetResponse 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2025
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
29–30.10.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji