Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media?
Dowiesz się, jak wygenerować nawet trzykrotnie wyższe zyski!
Pokażemy na przykładach, jak zyskać lojalność klientów.
Poznasz nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów.
Pokażemy, jak zrobić to w sposób najmniej angażujący czasowo!
Potrafisz sobie wyobrazić, jak ludzie prowadzili swoje małe sklepiki w przedwojennym miasteczku? Bez reklamy, Internetu, biznes był przede wszystkim lokalny. Sprzedawali jabłka czy buty ludziom, których doskonale znali. Ba, czasem znali nawet ich rodziców i dzieci. Najlepszą rekomendacją było dobre słowo przy kolacji o tym, jak rzeźnik Henryk zważył więcej szynki lub dorzucił gratis odrobinę kaszanki dla Azorka… Biznes oznaczał troszczenie się o klientów, bo klientami byli np. Twój lekarz czy nauczycielka Twojego dziecka.
Gary Vaynerchuk
Czasy się zmieniają, ale jedno pozostaje wciąż takie samo: by zyskać prawdziwą lojalność klienta, musisz sprawić, żeby Cię zapamiętał. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji, wykonać jakiś gest, dzięki któremu to właśnie Twoja firma zapadnie ludziom w pamięć. Tak jak w dawnych czasach – musisz wzbudzić ich sympatię.
O tym, jak to osiągnąć i jakie narzędzia przydadzą Ci się do tego, dowiesz się właśnie podczas tych szkoleń.
Bez względu na to czy jesteś małą firmą lokalną z trzema pracownikami, czy też firmą średniej wielkości z kilkudziesięcioma osobami na pokładzie, stoisz przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media?
Dowiesz się, jak wygenerować nawet trzykrotnie wyższe zyski!
Pokażemy na przykładach, jak zyskać lojalność klientów.
Poznasz nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów.
Pokażemy, jak zrobić to w sposób najmniej angażujący czasowo!
Podczas szkoleń dowiesz się, jak biznesowo korzystać z:
Facebooka i jego systemu reklamowego,
Instagrama i liderów opinii,
YouTuba i potęgi video w marketingu,
LinkedIn,
dotarcia do użytkowników Snapchata,
potencjału komunikacyjnego Twittera.
Dla kogo są te szkolenia?
Dla wszystkich małych i średnich lokalnych firm, które nie wiedzą jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy.
Marketing internetowy doskonale sprawdza się w:
restauracjach i kawiarniach
lokalnych sklepach
gabinetach lekarskich
salonach piękności
warsztatach samochodowych
hotelach i hostelach
wszystkich firmach usługowych