Czego dowiesz się podczas szkolenia?
Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.
Jak przy mniejszych budżetach reklamowych uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe?
Odpowiedź otrzymasz podczas szkolenia, prowadzonego przez praktyków, którzy odpowiadają za setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek.
Omówimy dla Ciebie najlepsze praktyki oraz case study z różnych branż, a ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy. Oprócz szeregu pożytecznych porad, zobaczysz jak w praktyce ustawić kampanię RTB w jednej z największych platform w Europie! Zobaczysz także działanie platformy Marketing Automation.
Dowiesz się także, jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową i jakie wskaźniki monitorować, by ocenić czy reklama faktycznie była skuteczna! Trenerzy podpowiedzą, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i modele emisji oraz na co zwrócić uwagę prowadząc kampanie reklamowe online.
Dzięki kompleksowości szkolenia od razu po jego zakończeniu, będziesz mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.
Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest:
- Marketerów, którzy chcą świadomie i efektywnie planować kampanie online, zarówno we własnym zakresie, jak i we współpracy z agencjami oraz domami mediowymi.
- Dyrektorów marketingu, którzy nie tylko chcą świadomie planować kampanie, ale również nadzorować pracę całego działu. Nadzorować jakość prowadzonych kampanii i umiejętnie ocenić, czy zespół, agencja realizuje te zadania jakościowo.
- Właścicieli firm i zarządu, którym zależy na nadzorowaniu prowadzonych działań i kontroli efektywności wydawania budżetów oraz pozyskiwania nowych klientów.
Wiedza specjalistyczna z zakresu marketingu internetowego nie jest wymagana, ponieważ szkolenie zawiera kompleksową agendę od wprowadzenia w arkana kampanii internetowych, wskaźników i modeli, przez nowe trendy reklamy online, aż po szereg praktycznych porad i ćwiczeń, które pomogą uniknąć błędów przy planowaniu i realizacji kampanii online.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing Automation i Kampanie Banerowe?
- Dzięki doświadczeniu prowadzących, zdobędziesz solidną dawkę wiedzy, którą będziesz mógł od razu wprowadzić w życie!
- Dzięki znajomości zagadnień omawianych podczas szkolenia, oszczędzisz w przyszłości zarówno czas, jak i budżet wydawany na kampanie reklamowe.
- Poznasz metody optymalizacji budżetu reklamowego i personalizacji. Dzięki szkoleniu zdobędziesz przydatną wiedzę i praktyczne wskazówki, jak poprawić wskaźniki Twoich kampanii.
- Zdobędziesz nową wiedzę i praktyczne umiejętności na temat najnowszych trendów reklamy online (RTB, Audience Targeting, Marketing Automation). Dowiesz się również „jak to wszystko działa”, jakie daje możliwości i jak wykorzystać w swoim biznesie jedne z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online na świecie.
Dodatkowe korzyści
- Dowiesz się, co należy zrobić przed uruchomieniem kampanii reklamowej, aby optymalnie alokować budżet reklamowy!
- Dowiesz się, jak zacząć działać w praktyce, jacy gracze są kluczowi na rynku polskim i zagranicznym oraz jak realizować kampanie ogólnopolskie, jak i lokalne.
- Jak budować skuteczne scenariusze retargetingowe i marketing automation, zwiększając efekty prowadzonych kampanii dzięki personalizacji.
- Jak mierzyć efekty i ocenić, czy Twoja kampania jest efektywna.
- Zdobędziesz również konkretne umiejętności – nauczysz się planować i ustawiać kampanie, kontrolować budżet reklamy i prace agencji.
- Po szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, a także komplet materiałów dodatkowych – kompendium wiedzy, które pomoże Ci poruszać się w tematyce wad i zalet modeli rozliczenia, terminologii mediowej, RTB, Marketing Automation.