Szkolenie Marketing Automation i kampanie banerowe

Termin

22.09.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Sprawny.Marketing

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.

Jak przy mniejszych budżetach reklamowych uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe?

Odpowiedź otrzymasz podczas szkolenia, prowadzonego przez praktyków, którzy odpowiadają za setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek.

Omówimy dla Ciebie najlepsze praktyki oraz case study z różnych branż, a ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy. Oprócz szeregu pożytecznych porad, zobaczysz jak w praktyce ustawić kampanię RTB w jednej z największych platform w Europie! Zobaczysz także działanie platformy Marketing Automation.

Dowiesz się także, jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową i jakie wskaźniki monitorować, by ocenić czy reklama faktycznie była skuteczna! Trenerzy podpowiedzą, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i modele emisji oraz na co zwrócić uwagę prowadząc kampanie reklamowe online.

Dzięki kompleksowości szkolenia od razu po jego zakończeniu, będziesz mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest:

  • Marketerów, którzy chcą świadomie i efektywnie planować kampanie online, zarówno we własnym zakresie, jak i we współpracy z agencjami oraz domami mediowymi.
  • Dyrektorów marketingu, którzy nie tylko chcą świadomie planować kampanie, ale również nadzorować pracę całego działu. Nadzorować jakość prowadzonych kampanii i umiejętnie ocenić, czy zespół, agencja realizuje te zadania jakościowo.
  • Właścicieli firm i zarządu, którym zależy na nadzorowaniu prowadzonych działań i kontroli efektywności wydawania budżetów oraz pozyskiwania nowych klientów.

Wiedza specjalistyczna z zakresu marketingu internetowego nie jest wymagana, ponieważ szkolenie zawiera kompleksową agendę od wprowadzenia w arkana kampanii internetowych, wskaźników i modeli, przez nowe trendy reklamy online, aż po szereg praktycznych porad i ćwiczeń, które pomogą uniknąć błędów przy planowaniu i realizacji kampanii online.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing Automation i Kampanie Banerowe?

  • Dzięki doświadczeniu prowadzących, zdobędziesz solidną dawkę wiedzy, którą będziesz mógł od razu wprowadzić w życie!
  • Dzięki znajomości zagadnień omawianych podczas szkolenia, oszczędzisz w przyszłości zarówno czas, jak i budżet wydawany na kampanie reklamowe.
  • Poznasz metody optymalizacji budżetu reklamowego i personalizacji. Dzięki szkoleniu zdobędziesz przydatną wiedzę i praktyczne wskazówki, jak poprawić wskaźniki Twoich kampanii.
  • Zdobędziesz nową wiedzę i praktyczne umiejętności na temat najnowszych trendów reklamy online (RTB, Audience Targeting, Marketing Automation). Dowiesz się również „jak to wszystko działa”, jakie daje możliwości i jak wykorzystać w swoim biznesie jedne z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online na świecie.

Dodatkowe korzyści

  • Dowiesz się, co należy zrobić przed uruchomieniem kampanii reklamowej, aby optymalnie alokować budżet reklamowy!
  • Dowiesz się, jak zacząć działać w praktyce, jacy gracze są kluczowi na rynku polskim i zagranicznym oraz jak realizować kampanie ogólnopolskie, jak i lokalne.
  • Jak budować skuteczne scenariusze retargetingowe i marketing automation, zwiększając efekty prowadzonych kampanii dzięki personalizacji.
  • Jak mierzyć efekty i ocenić, czy Twoja kampania jest efektywna.
  • Zdobędziesz również konkretne umiejętności – nauczysz się planować i ustawiać kampanie, kontrolować budżet reklamy i prace agencji.
  • Po szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, a także komplet materiałów dodatkowych – kompendium wiedzy, które pomoże Ci poruszać się w tematyce wad i zalet modeli rozliczenia, terminologii mediowej, RTB, Marketing Automation.
Miejsce wydarzenia:

Adgar Plaza A
Postępu 15
02-676 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
28–29.11.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.11.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Reklama
Termin
30.11 - 1.12.2017
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4.12.2017
Miejsce
Bełchatów
Organizator
Województwo Łódzkie 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
12.12.2017
Miejsce
Kraków
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji