Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?
Musisz mieć te dane. Bez nich działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe i biznesowe. Bo „gołe” GA, zostawione samo sobie, potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.
Zapraszam Cię do jednodniowej wycieczki przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym wreszcie nauczysz się patrzeć na swoje strony z odpowiedniej perspektywy.
Oto, co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie
Będę Twoim przewodnikiem i pokażę jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli:
- Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
- Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
- Kto generuje największą sprzedaż?
- Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?
Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą na stronie, na podstawie twardych danych, a nie głupich domysłów. Korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz puszczać w nieefektywne marketingowo miejsca. I kontrolować działania agencji.
5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:
- Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
- Nie wiesz, jak poprawie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne dane?
- Źle segmentujesz odwiedzających – lub nie robisz tego wcale?
- Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate)?
- Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających?
Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.
Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście, dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak wybrnąć z tych głupich pułapek.
Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie cię wprowadzać w błąd.
Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.
Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics
Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron WWW na podstawie analizy raportów Google Analytics. Na szkoleniu oczywiście dowiemy się jak, krok po kroku, używać Google Analytics, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie WWW, a przede wszystkim na jak interpretować statystyki narzędzia.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Google Analytics?
- Znajomość statystyk Google jest mile widziana w każdym CV osób związanych z marketingiem internetowym. Czy możesz powiedzieć o sobie, że masz Google Analytics w mały palcu ?!
- Dzięki Google Analytics poznasz profil socjologiczny swoich klientów, dowiesz się, z jakich źródeł trafiają na Twoją stronę, a także co ich szczególnie zainteresowało na Twojej witrynie
- Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły
- Znajomość Google Analytics stała się już branżowym standardem – w tej chwili z Google Analytics korzysta 57% z 10 000 największych stron internetowych na świecie!