Szkolenie Google AdWords i AdWords PRO

Termin

9–10.05.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Sprawny.Marketing

Dlaczego każdy przedsiębiorca i marketer powinien znać Google AdWords?

Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google AdWords.

Możliwości AdWords nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej (banery i inne formaty możliwe do emisji na tysiącach stronach, od Onet.pl i WP.pl po niszowe blogi), na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu.

Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google AdWords. MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy już 3666 osób. Trenerzy prowadzący szkolenie, Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński, posiadają certyfikat Google Certified Trainer.

Dlaczego Google AdWords przełoży się na zyski?

Ciągle nieprzekonany o mocy Google w pozyskiwaniu klientów? Zobacz wywiad w TVN CNBC z Tomaszem Frontczakiem, certyfikowanym trenerem Google i współzałożycielem MaxROY.com. Przekonasz się, że warto zainteresować się AdWords i jak najszybciej nabyć praktyczną wiedzę na szkoleniu.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Google AdWords i Google AdWords PRO ?

  • Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google AdWords i pozyskasz nowych klientów,
  • Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
  • Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,
  • Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.

Szkolenia poprowadzą:

Tomasz Frontczak
Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za marketing i jest współzałożycielem. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional (aktualnie Google Partner), a od 2008 prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa.

Bartosz Berliński
Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

Miejsce wydarzenia:



Kraków

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji