Dlaczego każdy przedsiębiorca i marketer powinien znać Google AdWords?
Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google AdWords.
Możliwości AdWords nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej (banery i inne formaty możliwe do emisji na tysiącach stronach, od Onet.pl i WP.pl po niszowe blogi), na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu.
Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google AdWords. MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy już 3666 osób. Trenerzy prowadzący szkolenie, Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński, posiadają certyfikat Google Certified Trainer.
Dlaczego Google AdWords przełoży się na zyski?
Ciągle nieprzekonany o mocy Google w pozyskiwaniu klientów? Zobacz wywiad w TVN CNBC z Tomaszem Frontczakiem, certyfikowanym trenerem Google i współzałożycielem MaxROY.com. Przekonasz się, że warto zainteresować się AdWords i jak najszybciej nabyć praktyczną wiedzę na szkoleniu.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Google AdWords i Google AdWords PRO ?
- Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google AdWords i pozyskasz nowych klientów,
- Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
- Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,
- Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.
Szkolenia poprowadzą:
Tomasz Frontczak
Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za marketing i jest współzałożycielem. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional (aktualnie Google Partner), a od 2008 prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa.
Bartosz Berliński
Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.