Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny - Marketing przy Kawie

Szkolenie DoubleClick i zakup programatyczny

Termin

21.09.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Sprawny.Marketing

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu DoubleClick i Programmatic Buying?

  • Poznasz najnowsze, zaawansowane możliwości zakupu powierzchni reklamowych!
  • Dowiesz się, jak działa platforma DoubleClick Bid Manager, dzięki której możesz korzystać zakupu programatycznego reklam.
  • Dzięki dokładnemu omówieniu działania i funkcji DoubleClick Bid Managera, zwiększysz swoją wiedzę i umiejętności, a tym samym – zyski z prowadzonych kampanii.
  • Dowiesz się, jakimi danymi dysponujesz i jak możesz je skutecznie wykorzystać.

Ponadto:

  • Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego warto korzystać właśnie z platformy DoubleClick Bid Manager do zakupu programatycznego.
  • Dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych oraz poznasz sposoby raportowania wyników.
  • Opanujesz zasady programatycznego zakupu powierzchni reklamowych!

Dlaczego warto znać możliwości programmatic buying oraz platformy DoubleClick Bid Manager?

Pracujesz w agencji i zastanawiasz się, jak podnieść wyniki prowadzonych przez Ciebie kampanii, aby klienci byli bardziej zadowoleni? Znajomość platformy DoubleClick Bid Manager pozwoli właśnie na optymalizację kampanii, a w efekcie – podniesie także rezultaty biznesowe Twojej firmy.

Trend w reklamie digital na pokazuje, że programmatic rośnie w bardzo dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. DoubleClick Bid Manager jest wiodącą na polskim rynku platformą do zakupu powierzchni w modelu zautomatyzowanym.

Umiejętność obsługi tego narzędzia oraz narzędzi zintegrowanych umożliwia marketerom precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych, optymalizację kampanii pod różne cele, umożliwiając znaczną poprawę wyników kampanii, zarówno tych wizerunkowych jak i efektywnościowych. Platforma DoubleClick Bid Manager zapewnia również reklamodawcom bezpieczeństwo ich brandów oraz wysoką jakość ruchu.

Według raportu “Data-driven marketing w Polsce” przygotowanego przez Netsprint Group pod patronatem Sprawnego Marketingu z DoubleClick Bid Managera korzysta 61% ankietowanych marketerów, co czyni go numerem jeden wśród platform zakupowych programmatic.

Miejsce wydarzenia:

Adgar Plaza A
Postępu 15
02-676 Warszawa

13 Wydarzenia

Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
12–13.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–21.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji