Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu DoubleClick i Programmatic Buying?
- Poznasz najnowsze, zaawansowane możliwości zakupu powierzchni reklamowych!
- Dowiesz się, jak działa platforma DoubleClick Bid Manager, dzięki której możesz korzystać zakupu programatycznego reklam.
- Dzięki dokładnemu omówieniu działania i funkcji DoubleClick Bid Managera, zwiększysz swoją wiedzę i umiejętności, a tym samym – zyski z prowadzonych kampanii.
- Dowiesz się, jakimi danymi dysponujesz i jak możesz je skutecznie wykorzystać.
Ponadto:
- Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego warto korzystać właśnie z platformy DoubleClick Bid Manager do zakupu programatycznego.
- Dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych oraz poznasz sposoby raportowania wyników.
- Opanujesz zasady programatycznego zakupu powierzchni reklamowych!
Dlaczego warto znać możliwości programmatic buying oraz platformy DoubleClick Bid Manager?
Pracujesz w agencji i zastanawiasz się, jak podnieść wyniki prowadzonych przez Ciebie kampanii, aby klienci byli bardziej zadowoleni? Znajomość platformy DoubleClick Bid Manager pozwoli właśnie na optymalizację kampanii, a w efekcie – podniesie także rezultaty biznesowe Twojej firmy.
Trend w reklamie digital na pokazuje, że programmatic rośnie w bardzo dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. DoubleClick Bid Manager jest wiodącą na polskim rynku platformą do zakupu powierzchni w modelu zautomatyzowanym.
Umiejętność obsługi tego narzędzia oraz narzędzi zintegrowanych umożliwia marketerom precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych, optymalizację kampanii pod różne cele, umożliwiając znaczną poprawę wyników kampanii, zarówno tych wizerunkowych jak i efektywnościowych. Platforma DoubleClick Bid Manager zapewnia również reklamodawcom bezpieczeństwo ich brandów oraz wysoką jakość ruchu.
Według raportu “Data-driven marketing w Polsce” przygotowanego przez Netsprint Group pod patronatem Sprawnego Marketingu z DoubleClick Bid Managera korzysta 61% ankietowanych marketerów, co czyni go numerem jeden wśród platform zakupowych programmatic.