Szkolenia Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building

Termin

9–10.05.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Sprawny.Marketing

Dziś SEO nie istnieje bez Content Marketingu, a Content Marketing bez SEO i Social Media. Zależności między nimi są tak silne, że zdecydowaliśmy się przygotować zupełnie nowe, kompletne szkolenie.

Łączymy siły tych trzech obszarów działania w Internecie. Przygotujemy Cię do pozycjonowania stron w nowych warunkach, jakie narzuca Google i do roli świadomego Content Marketera, który swoją pracą wywiera wpływ na pozycje stron i decyzje zakupowe klientów.

Daj nam tylko 2 dni, a wyposażymy Cię w aktualną wiedzę i narzędzia niezbędne do prowadzenia marketingu w Internecie

  • Dzień pierwszy – wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych metodach pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków.
  • Dzień drugi – najskuteczniejsze strategie Content Marketingu w bardzo praktycznym ujęciu – powiązane z SEO i działaniami w Social Mediach.

Każdego dnia otrzymasz kompletną wiedzę i narzędzia, więc jeśli interesuje Cię tylko konkretny temat, zapraszamy na wybrane szkolenie. Zrobiliśmy jednak wszystko, by zapewnić maksimum efektywności Twoich działań, dlatego sugerujemy dwa dni, pełne praktycznej wiedzy z omówieniem konkretnych narzędzi.

Google może Ci pomagać w biznesie lub uczynić go niewidocznym – co wybierasz?

Jeśli marzą Ci się stałe, wysokie pozycje w Google, najlepiej w TOP3, to musisz coś wiedzieć. One są osiągalne tylko dla tych, którzy grają zgodnie z zasadami Google. A nie są proste, bo istnieje około 200 czynników, wpływających na pozycje stron w wynikach wyszukiwania.

Okazuje się jednak, że w praktyce wszystkie czynniki możemy sprowadzić do dwóch kategorii:

Content, czyli treść strony. Google ocenia trafność jej zawartości w odniesieniu do słów i fraz, kojarzonych z wyszukiwaniami internautów. Kiedyś wystarczyło upakować w treści słowa i frazy kluczowe – dziś te praktyki kojarzone są ze spamem i narażają stronę na filtry wielkiego G, które duży nacisk kładzie na LSI (Latent Semantic Indexing).

Linki, czyli miara ważności strony. Tu obowiązuje prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić. Tu także zachodzą zmiany. Kiedyś wygrywało się liczbą linków, dziś, Google dzieli je na lepsze i gorsze. I niestety – te drugie depozycjonują stronę.

Egzekucja

Wykonawcami wyroków Google są obecnie dwa bezwzględne algorytmy. Tylko dla niepoznaki zostały nazwane Pingwin i Panda. Nie są to miłe zwierzątka, lecz skomplikowane programy analityczne. Pingwin karze za słabe linki, zaś Panda zaś usuwa z wyników wyszukiwania strony ze słabą treścią – według niej oczywiście.

Jak się bronić? Musisz się nauczyć żyć w zgodzie z maskotkami Google!

Na szkoleniu pokażemy Ci dokładnie, jak nie drażnić Google i zamiast tego zdobywać wyższe pozycje. Poznasz aktualne wytyczne G i nasze „magiczne” sposoby na dopasowanie się do nowych i ciągle zmieniających się realiów pozycjonowania.

Po tym szkoleniu dojdziesz do jednego wniosku – to jest proste, wystarczy pilnować się i działać zgodnie ze wskazówkami. Bardzo pomagają w tym specyficzne narzędzia, które Ci nie szczędzimy – sami z nich korzystamy, oszczędzając czas i notując coraz lepsze wyniki.

Czego możesz się spodziewać na tym rozbudowanym szkoleniu?

Zaczniemy od podstaw seo i linkowania. Poznasz to, co działa dziś, nie wczoraj. Pokażemy Ci kompletny zestaw narzędzi, dzięki któremu łatwo zastosujesz tę wiedzę.

  • Dowiesz się jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google.
  • Poznasz wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość twoich treści.
  • Potem nauczymy Cię prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści – niczego nie musisz wymyślać!
  • Podamy Ci nawet najlepsze miejsca do umieszczania linków, a także listę tych, których lepiej unikać – a niektórzy ciągle w nie wierzą.
  • I potem już same konkrety – co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać, co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem.
  • Będzie mnóstwo różnorodnych przykładów, więc każdy znajdzie strategię dla siebie!
Miejsce wydarzenia:



Kraków

7 Wydarzeń

Termin
22–24.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29–30.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.09.2022
Miejsce
Rzeszów
Organizator
 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
 
Więcej informacji
Termin
28–29.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
30.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego 
Więcej informacji