Szczęśliwa 7 – Gaming na giełdzie VII

Termin

16–17.11.2021

Miejsce

Organizator

Strict Minds

Przedstawiciele spółek gamingowych odpowiedzą na pytania o marketing: Jak reklamować gry? Jak wygląda współpraca z influencerami? Czy targi i wydarzenia stacjonarne przetrwały okres pandemii? Wśród gości nie zabraknie prezesów m.in. Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Transmisja na żywo będzie dostępna na dedykowanej stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronach współorganizatorów – StockWatch.pl, GPW i Polskigamedev.pl.

Gaming na Giełdzie to zapoczątkowana w 2018 roku cykliczna konferencja, poruszająca najważniejsze tematy związane z gamingiem i gamedevem.

– Budżety promocyjne nowych produktów są coraz wyższe i niejednokrotnie przerastają koszty stworzenia samej gry, dlatego warto zadać pytania dotyczące tego stanu rzeczy. Zebrani goście opowiedzą o marketingu na wszystkich platformach – zaczynając na PC, poprzez konsole PlayStation, Xbox i Nintendo, a na smartfonach kończąc – komentuje Anna Budzyńska, PR manager Strict Minds.

Gaming na Giełdzie VII ponownie poprowadzą dziennikarze od lat związani z cyklem – Mateusz Witczak z Polskigamedev.pl oraz Paweł Hekman z Polygamii. Dołączy do nich Dominika Szot – aktywistka od lat działająca na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet w branży gier oraz Mariusz Klamra – prezes Gry-online.pl. Panel o tematyce analityczno – finansowej poprowadzi jak zwykle Kamil Klinowski – inwestor indywidualny i ekonomista.

Nigdy dotychczas tematyka „Gamingu na Giełdzie” nie była równie szeroka! Podczas siódmej edycji zastanowimy się nad niełatwą współpracą twórców, dziennikarzy i specjalistów od marketingu, a więc relacji, która powinna przebiegać symbiotycznie, a nie pasożytniczo. Z naszymi gośćmi omówimy rolę tradycyjnych mediów w dobie internetu, przeprowadzimy debatę na temat działań promocyjnych i influencerskich, dyrektorów marketingu skłonimy do rachunku sumienia, a wraz ze streamerami zajrzymy za kulisy ich pracy. Mam nadzieję, że 16. i 17. listopada spotkamy się także z Wami, naszymi Czytelnikami i Czytelniczkami – komentuje Mateusz Witczak, redaktor naczelny portalu Polskigamedev.pl

Część wydarzenia ponownie stanowią czaty inwestorskie, które będą trwały aż do końca listopada. Harmonogram spotkań jest dostępny na stronie wydarzenia na StockWatch.pl.

W czasach cyfrowej dystrybucji na platformach takich jak Steam, gracze mogą co roku wybierać z tysięcy nowych gier. W takich warunkach nawet niezłe tytuły mogą zostać niezauważone, a nadal niewiele polskich studiów dysponuje mocnym IP. Kluczowe znaczenie odgrywa marketing, który będzie motywem przewodnim siódmej edycji Gamingu na Giełdzie. Podobnie jak w poprzedniej edycji, panelom dyskusyjnym będą towarzyszyły czaty inwestorskie, podczas których zarządy zaprezentują swoje wyniki i plany wydawnicze oraz odpowiedzą na pytania inwestorów – komentuje Łukasz Konopko, prezes StockWatch.pl

Celem cyklu Gaming na Giełdzie jest edukacja środowiska inwestorskiego na temat gamedevu w Polsce. Jest to niezwykle dynamicznie rozwijająca się część sektora kreatywnego, która w ostatnich latach potroiła zatrudnienie (z 4 do 12 tys. pracowników), a ponadto generuje coraz większe przychody – wg raportu The Game Industry of Poland, w poprzednim roku były to ponad 4 miliardów PLN (969 mln EUR). Jednocześnie GPW jest globalnym liderem, jeśli chodzi o liczbę notowanych podmiotów z branży gamedev.

Twórcy gier na GPW są podmiotami wyjątkowymi – większość przychodów generują poza granicami kraju, w związku z czym posiadają prężnie działające zespoły marketingowe. Dynamiczny rozwój branży gamedev oraz rosnąca na tym rynku konkurencja sprawiają, że promocja tytułów i dotarcie do konsumentów stanowi coraz ważniejszą część działań każdego twórcy gier. Jednocześnie, zainteresowanie giełdą wśród młodych zespołów gamedev nie słabnie – w kolejce do wejścia na GPW mamy kilkanaście podmiotów, których większość ma już szeroko zakrojone plany marketingowe i wydawnicze – komentuje Dariusz Mejszutowicz, Wicedyrektor Działu Rynku Pierwotnego, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Strona wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/4455661194555541

Wydarzenie organizuje Strict Minds we współpracy z GPW, Polskigamedev.pl, StockWatch.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



7 Wydarzeń

Termin
22–24.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29–30.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.09.2022
Miejsce
Rzeszów
Organizator
 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
 
Więcej informacji
Termin
28–29.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
30.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego 
Więcej informacji