Serwisy aukcyjne, dedykowane platformy sprzedażowe, własny sklep internetowy, blog, sklep na Facebooku czy mały punkt stacjonarny? Jest wiele możliwości prowadzenia sprzedaży. Dobór odpowiedniego kanału a także dbałość o ich zróżnicowanie zależy od kilku czynników. Analiza potencjału grupy docelowej, dopasowanie do cyklu rozwoju biznesu czy wreszcie budowanie marki własnej – to tylko kilka z nich.
„Poliż e-commerce” to wydarzenie dla wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał rynku i branży. Podczas spotkania będzie można zastanowić się nad tym, w jaki sposób budować mocną markę oraz jak usprawnić swój biznes
Spotkanie jest bezpłatne, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy na stronie polizecommerce.pl.
W trakcie spotkania wystąpią:
- Jakub Juszyński (Fajne.studio Kreatywne) – Lokalnie i/czy globalnie? Czyli jak sprzedawać, żeby odnieść sukces
- Agnieszka Niedziałek (www.napieknewlosy.pl) – Porażka czy krok milowy? Czyli jak wykorzystać cykl życia biznesu
- Artur Halik (Shoper) – Dwa kanały w jednym nurcie. Dlaczego warto i czy to się opłaca?
Marketing przy Kawie jest patronem medialny wydarzenia.