Już po raz szósty Gdański Inkubator Przedsiębiorczości we współpracy z Miastem Gdańsk zorganizuje Social Media Show – konferencję o świecie mediów społecznościowych i marketingu. Już 21 marca 2019 r. podczas maratonu spotkań i prelekcji omówione zostaną obowiązujące trendy, najnowsze rozwiązania w branży oraz spektakularne porażki. Podsumujemy ubiegły rok i przedstawimy prognozy na kolejne lata.
Na scenie Social Media Show wystąpi m.in. Monika Czaplicka. Tym, którzy śledzą wirtualny świat, nie trzeba jej przedstawiać. Na co dzień prowadzi bloga o marketingu w mediach społecznościowych oraz marketingu online, gdzie przekazuje wiedzę dotyczącą kryzysów w social media. Czaplicka dobrze wie, jak prowadzić komunikację
i sprzedawać w sieci. Ma też najszybszy w branży radar na kryzysy i błędy, szczególnie najpopularniejszych marek.
Jeśli przyszło wam się kiedyś zderzyć z błyskotliwą odpowiedzią bota – niewykluczone, że stworzył go Mateusz Czech (www.mateuszczech.pl). Na co dzień szkoli oraz rozwija w Polsce społeczność dookoła Messenger marketingu i wykłada Social Media & Content Marketing na warszawskich uczelniach.
Do czego służą nam social media? Do kreowania wizerunku – odpowiada Sylwia Dąbrowska, instruktorka teatralna, pedagog dramy i absolwentka Akademii Praktyk Teatralnych. Niezbędne do autokreacji okazują się umiejętności i triki aktorskie, które zdradzi podczas Social Media Show. W sieci można znaleźć ją pod hasłem techaerka. Poprzez swoje transmisje live, wideo, artykuły na blogu i kursy online pokazuję co zrobić, aby lepiej wypaść przed kamerą, udoskonalać swój głos i angażować widzów.
Social Media Show to także okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych relacji. Jak co roku w jednym miejscu spotkają się specjaliści z branży, influencerzy, pasjonaci nowych mediów i młodzież. Bilety wejdą do sprzedaży w styczniu 2019 r. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie wydarzenia: sms.inkubatorstarter.pl
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.