Już po raz piąty Gdański Inkubator Przedsiębiorczości we współpracy z Miastem Gdańsk i partnerem strategicznym Beeffective zaprasza na Social Media Show. To trzydniowa konferencja o świecie mediów społecznościowych i marketingu. W dniach od 4 do 6 kwietnia podczas spotkań, prelekcji i dyskusji zostaną poruszone tematy komunikacji, trendów, kryzysów i najnowszych rozwiązań w branży. Pojawią się podsumowania ubiegłego roku i prognozy na kolejne lata.
Jak sprzedawać w social media? Czego marki powinny nauczyć się od twórców video? Jak stworzyć najlepszego bota? To tylko kilka z licznych pytań, na które odpowiedzi poznają uczestnicy wydarzenia.
Na scenie wystąpi m.in. Jacek Rzepka, który w Sotrender odpowiada za dział sprzedaży i pozyskiwanie nowych pracowników. Tomasz Piotrowski z Beeffective opowie o wykorzystaniu social media w działaniach efektywnościowych. Pokaże, jak sprzedawać produkty i usługi korzystając z najnowszych możliwości reklamowych Facebooka i Instagrama. Natomiast Anna Ratajczak-Piotrowska z tej samej firmy zdradzi, jak budować strategię obecności marek w social media w czasach zmian algorytmu decydującego o zasięgu postów.
TVN, KFC, Coca-Cola, Samsung – dla takich marek boty na Messengera tworzył Cezary Kuik, który wystąpi pierwszego dnia konferencji. Wspólnie z uczestnikami przejdzie przez etapy tworzenia botów internetowych i odpowie na pytania. To właśnie on był członkiem zespołu realizującego projekt pierwszych botów e-commerce w Polsce dla Orange i Allegro.
Radca prawny Profil Plus – Tomasz Palak opowie o zagrożeniach, które czyhają w Internecie. Ochrona danych osobowych, RODO, prawa autorskie, regulaminy. Działania marketingowe regulują liczne przepisy prawne, z którymi przed rozpoczęciem przygody z mediami społecznościowymi należy się zapoznać.
Z kolei Jagoda Prętnicka-Markiewicz z SentiOne podzieli się z uczestnikami warsztatów swoim doświadczeniem z zakresu strategii marketingowych.
6 kwietnia obędzie się FuckUp Nights Trójmiasto. Wieczór, podczas którego podsumowane zostaną największe wpadki w mediach społecznościowych w 2017 r.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.