Jak tworzyć efektywne strategie SEO i content marketingowe w erze digital? Na jakie zmiany specjaliści marketingu i SEO powinni się przygotować w kolejnych latach? Jak skutecznie negocjować z inwestorami? Między innymi o tym dyskutować będą uczestnicy 2. edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp, 25-27 maja w Zakopanem.
Wydarzenie organizowane przez WhitePress będzie połączone z 10. urodzinami marki. Wśród 14 prelegentów wystąpią m.in.:
- Judith Lewis z DeCabbit Consultancy,
- Koray Tuğberk GÜBÜR z Holistic SEO & Digital,
- Maciej Gałecki z Bluerank.
Spotkanie podzielone będzie na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich poruszy kwestie rozwijania biznesu w branży digital marketingu, drugi poświęcony będzie skutecznym działaniom content marketingowych i SEO. Tak w skrócie zapowiada się tegoroczna edycja SEO & Content Camp – na którą bilety są już dostępne na stronie WhitePress.
Podczas konferencji organizowanej przez WhitePress poruszane będą m.in. kwestie: zaawansowanych algorytmów i AI w SEO, przyszłości content marketingu, prowadzenia działań SEO na skalę międzynarodową, technicznych aspektów SEO. Oczywiście nie zabraknie też licznych branżowych case study.
Podczas konferencji odbędą się wystąpienia cenionych ekspertów w dziedzinie SEO i content marketingu z Polski i zagranicy. Dodatkowo wszystkie wykłady będą tłumaczone symultanicznie. Po każdym spotkaniu odbędą się Q&A z prelegentami. Do ich grona zalicza się m.in. Judith Lewis, założycielka DeCabbit Consultancy, która od blisko 30 lat zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach i Internecie. To znana i ceniona trenerka, uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób na brytyjskim rynku digitalowym.
– Na scenie wystąpi także Kyle Roof, właściciel agencji High Voltage SEO, z lokalizacjami w Melbourne, Berlinie, Kingston i Phoenix, prelegent w zakresie SEO i testów SEO na konferencjach międzynarodowych. Jest współtwórcą PageOptimizer Pro, narzędzia do analizy czynników algorytmicznych, z którego korzystają specjaliści SEO na całym świecie. Kyle jest także współzałożycielem Internet Marketing Gold (IMG) społeczności internetowej, zajmującej się naukowym podejściem do SEO (ponad 3000 członków). Jego technikami i odkryciami interesuje się branża i liderzy biznesu z wielu krajów – dodaje Anna Halama, marketing team leader, WhitePress.
Tak jak w poprzednim roku, WhitePress przygotował dla uczestników kilka pakietów do wyboru:
- Bilet Edu daje możliwość wzięcia udziału w 10 prelekcjach TOP ekspertów oraz networkingu.
- Pakiet Standard zapewnia dodatkowo udział w after party, nocleg w luksusowym Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA****, lokalne śniadanie następnego dnia oraz dostęp do komfortowej strefy SPA & Wellness.
- Najbardziej bogaty bilet VIP to aż 3 dni edukacji i zabawy, 2 noclegi, dostęp do 14 prelekcji światowej klasy profesjonalistów, before i after party, atrakcje specjalne oraz dużo więcej możliwości do wymiany doświadczeń i integracji z osobami z branży m.in. w trakcie panelu dyskusyjnego.
Wszystkie pakiety i harmonogram wydarzenia dostępne są na stronie organizatora: whitepress.pl/seo-content-camp
WarmUp – to rozgrzewka przed konferencją SEO & Content Camp 2023 i 10. urodzinami WhitePress. Czołowi polscy prelegenci zawitają kolejno do: Wrocławia, Warszawy i Poznania. Podczas spotkań odbędą się m.in. 4 prelekcje i networking. Ponadto uczestnicy zyskają też niepowtarzalną szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym biletów na SEO & Content Camp 2023.
– Przygotowaliśmy te 3 spotkania przede wszystkim z myślą o osobach, które pracują w digitalu, zajmują się content marketingiem lub SEO. Chcieliśmy stworzyć formułę, która będzie idealnym wstępem do konferencji SEO & Content Camp 2023. To również kolejna okazja do wymiany doświadczeń, networkingu i integracji. Pierwszy WarmUp startuje już 24 lutego we Wrocławiu. Prelegentami podczas tej rozgrzewki będą: Ewelina Podrez-Siama – CEO w Fox Strategy, Mateusz Buczkowski – Marketing Manager w Green Parrot, Paweł Konopiński – ekspert SEO w Grupie TENSE oraz Tomasz Biegun – Head of Content marketing & SEO w WhitePress. Uczestnicy będą mogli poznać praktyczne case study, posłuchać o SEO wspomaganym Google Discover oraz bardzo na topie – o pozycjonowaniu rolek, shortsów i Tik-toków. Następnie w Warszawie spotkamy się 24 marca, a trzeci i ostatni WarmUp odbędzie się w Poznaniu 21 kwietnia, miesiąc przed konferencją – mówi Anna Halama.