22 marca w Campusie Google odbędzie się semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie. Na uczestników czeka dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny.
Na scenie zaprezentują się eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach. Podczas drugiej warszawskiej edycji na scenie pojawią się m.in.:
- Marcin Żmuda (head of SEO w OrionMedia)
- Łukasz Żelezny (SEO.London)
- Przemysław Modrzewski (data & analytics principal lead w Google).
Podczas tej edycji ponownie odbyło się Call4Papers (startup edition). Chętni do wystąpienia na imprezie przesłali tematy wraz z opisami, a organizator opublikował w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają zatem nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami.
Zwycięzca głosowania zaprezentuje się na żywo w Campusie Google 22 marca, natomiast osoby z drugiego i trzeciego miejsca zostaną zaproszone do udziału w webinarze online, który odbędzie się przed konferencją.
Podczas semWAW#2 – startup edition: będzie można:
- wysłuchać 5 marketingowych prelekcji od najlepszych ekspertów w branży,
- wziąć udział w panelu dyskusyjnym,
- zobaczyć na scenie zwycięzcę Call4Papers (startup edition),
- poznać nowinki branżowe,
- zadać swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo,
- wziąć udział w AfterParty po konferencji.
Kilka dni przed konferencją odbędą się warsztaty semWAW. Zostaną przeprowadzone w 2 ścieżkach:
- 18.03 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Dorota Kika, Andrzej Brandt i Anna Moczulska.
- 19.03 (wtorek): SEO. Prowadzący: Ewelina Podrez-Siama. Reszta prowadzących zostanie ogłoszona już wkrótce.
Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40.
Szczegółowe informacje o konferencji znajdują się na stronie https://semwaw.pl/.
Organizatorem semWAW#2 jest DevaGroup. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.