W piątek 10 września odbędzie się semKRK#18, czyli osiemnasta edycja konferencji poświęconej SEM i analityce internetowej. Tym razem w formie stacjonarnej. Wystąpi 7 ekspertów z branży SEO i SEM.
semKRK to konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja.
W programie:
- 2 zwycięskie case study z semKRK Awards 2021 (z kategorii E-commerce oraz SEO),
- 3 marketingowe gwiazdy, które podczas prelekcji podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem,
- 2 zwycięskie prezentacje z głosowania na Facebooku, gdzie fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
- inspirujące nowinki branżowe.
Konferencja semKRK18 odbędzie się w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.
Bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK prowadzone trzema ścieżkami: SEO, Google Ads i Google Analytics. Wszystkie warsztaty odbędą się w Hotelu Kossak w Krakowie od 9:00 do 17:00 w dniu konferencji, tj. 10 września.
Bilety na konferencję i warsztaty (od 9.08 od godz. 12:00) można nabyć na platformie Evenea.
Strona internetowa konferencji: semkrk.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
W tym roku call for papers ma nowe zasady przesyłania zgłoszeń przez prelegentów konferencji. Każda prezentacja, która przejdzie wstępną weryfikację merytoryczną, trafi do oceny fanów semKRK. W ankiecie umieszczonej w wydarzeniu na Facebooku będzie można głosować na najciekawsze tematy prezentacji. Głosujący poznają same tytuły prezentacji wraz z opisami, ale nie dowiedzą się od razu, kto je wygłosi. Wybrane zostaną więc prezentacje, a nie prelegenci. Dopiero przy ogłaszaniu wyników przedstawione zostaną osoby stojące za tematami. Prelekcje można zgłaszać do 13 sierpnia.
Więcej informacji o CFP na stronie semkrk.pl/call-for-papers/. W celu deklaracji tematu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.