12 edycja semKRK BIG odbędzie się 19 czerwca o godz. 13.00 w krakowskiej Starej Zajezdni. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.
Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. W semKRK BIG bierze udział 500 uczestników.
W tym roku uruchomione zostały również warsztaty towarzyszące.
W ramach tej edycji można także jeszcze przesłać swoje case study na konkurs semKRK Awards. Nagradza się w nim najlepsze kampanie SEO i SEM.
Zgłoszenia przyjmowane są w trzech kategoriach:
- Najlepsza kampania SEO,
- Najlepsza kampania Google Ads
- Najlepsza kampania dla e-commerce
Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Zgłoszenia są bezpłatne.
Na semKRK #12 wystąpią m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska, Stefan Chochlac.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie semkrk.pl
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.