semKRK zawita ponownie do Starej Zajezdni w Krakowie. Wystąpi 12 ekspertów z branży SEO i SEM.
semKRK to konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów (jakim jest głosowanie na tematy nie znając osoby, która za tym tematem stoi), organizatorzy dają szansę pokazania się nowym twarzom na scenie.
Podczas semKRK#19 BIG:
- zobaczysz 13 marketingowych prelekcji,
- spotkasz marketingowe gwiazdy, które dzieliły się swoją wiedzą i doświadczeniem na wcześniejszych edycjach semKRK,
- zobaczysz 4 zwycięskie prezentacje z naszego plebiscytu na Facebooku, gdzie nasi fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
- weźmiesz udział w rozdaniu nagród semKRK Awards 2022,
- poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania,
- będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!
Prelegenci, którzy zaprezentują się na żywo w Starej Zajezdni w Krakowie:
- Witold Wrodarczyk – CEO w Adequate
- Grzegorz Strzelec – właściciel PapaSEO.com
- Przemysław Modrzewski – data & analytics principal lead w Google
- Michał Barczyk – performance & B2B marketing manager w X-kom / MediaWin,
- Natalia Paciorek – koordynator ds. SEO w X-kom
- Łukasz Chwiszczuk – czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
- Damian Lutowski – SEO manager w Rankomat.pl
- Piotr Bortkiewicz – head of ads w Nprofit
- Adrian Andrzejczyk – head of analytics w Cube Group
- Wojciech Haremza – CEO w Grupa iCEA
- Daniel Chruściński – menedżer Działu Optymalizacji Konwersji / pełnomocnik zarządu ds. jakości w Widoczni
- Piotr Matusiak – SEO strategy process supervisor w Bluerank
- Łukasz Walczuk – SEO & content marketing manager w Empiku
- Joanna Kwiatkowska – Vice CEO, head of sales, CTO, co-founder w Kubota SA
- Marcin Kościelski – head of SEO w Modivo SA
Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK. Przeprowadzone zostaną online na 2 ścieżkach:
- 13.06.2022 r.: Google Ads & Analytics (prowadzący: Dorota Kika, Przemysław Biegacz, Bartłomiej Kaczmarczyk i Damian Rams),
- 14.06.2022 r.: SEO (prowadzący: Paweł Sokołowski, Łukasz Suchy, Kamil Sroka i Maciej Chmurkowski).
Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 25.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie semkrk.pl
Udział w konferencji oraz w warsztatach można wykupić na stronie app.evenea.pl/event/semkrk19/
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.