Salesforce uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023, które odbędzie się 24 maja 2023 r. na PGE Stadionie Narodowym.
Wydarzenie to jest doskonałą okazją do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online. Na przykładach branżowych liderów można będzie przekonać się, jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces. Mowa będzie także o najnowszych rozwiązaniach technologicznych, w tym o wykorzystaniu w biznesie sztucznej inteligencji.
360 stopniowy widok klienta
Tegoroczne spotkanie z cyklu World Tour Essentials poświęcone będzie możliwościom, jakie oferują dziś specjalistom sprzedaży online, obsługi klienta czy marketerom najnowsze technologie automatyzujące najważniejsze procesy biznesowe firm operujących w cyfrowym świecie.
- Jak personalizować komunikację i ofertę tak, by dostarczać swoim klientom to, czego potrzebują „tu i teraz”?
- Jak robić realny użytek z wielu źródeł cennych, dotąd niewykorzystywanych danych?
- Którymi kanałami docierać do kluczowych grup odbiorców?
- Jak przewidywać ich zamiary i preferencje?
- Jak zabierać w najlepsze zakupowe podróże swoich klientów po to, by chcieli do nas wracać nie tylko po ulubione produkty i usługi, ale także po najlepsze doświadczenia?
- Jak radzić sobie ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów i inflacją wpływającą na ich wybory zakupowe?
Na te pytania odpowiedzą klienci i eksperci Salesforce podczas inspirujących prezentacji. Organizatorzy zademonstrują produkty Salesforce oraz podzielą się wskazówkami, które pomogą firmom na ścieżce transformacji cyfrowej. Każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od branży i funkcji.
- Interesuje Cię bezpieczeństwo danych?
- Chcesz aby Twoje działania były zgodne z obowiązującymi regulacjami?
- W jaki sposób zbudować efektywne procesy w swojej firmie
- Jak zapewnić najlepszej jakości usługi swoim klientom?
Na te oraz szereg wiele innych pytań, w trakcie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych odpowiedzą (między innymi):
- Adam Tomczyk – OLX
- Michał Kosmala – XTB
- Jakub Samelski – Kross
- Michał Szklarski – Jeronimo Martins
- Przemysław Rudolf – BILLENNIUM
- Robert Leksiński – TOTALIZATOR SPORTOWY
Morze wiedzy i inspiracji
Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, przygotował dla swoich gości szereg specjalistycznych wystąpień oraz paneli dyskusyjnych. Podczas nich zarówno doświadczeni eksperci firmy, jak i zaproszeni prelegenci podzielą się wiedzą na temat potencjału najnowszych rozwiązań Salesforce, w tym:
- automatyzujących sprzedaż i kampanie marketingowe Marketing Cloud oraz Customer 360,
- narzędzia komunikacyjnego Slack,
- platformy analitycznej Tableau
- oprogramowania integracyjnego MuleSoft.
Nie zabraknie również przestrzeni do wymiany doświadczeń i zapoznania się ze studiami przypadku międzynarodowych firm, które w przejrzysty sposób opowiedzą o napędzaniu swojej cyfrowej transformacji i wnoszeniu customer experience na nowy poziom poprzez rozwiązania Salesforce.
Program Salesforce Warsaw Live 2022:
- 8:30 Rejestracja uczestników
- 9:30 Keynote
- 11:00–17:00 Panele dyskusyjne i prelekcje
- 17:15–19:00 Networking
Wszystkich zainteresowanych wydarzeniem zapraszany na stronę eventu, gdzie zapoznać można się ze szczegółowymi opisami wystąpień i paneli dyskusyjnych oraz zgłosić chęć swojego udziału poprzez formularz rejestracyjny.