Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Live Warsaw 2022, które odbędzie się 13 października 2022 na PGE Stadionie Narodowym.
To doskonała okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online, poznania i wyprzedzania oczekiwań klientów ery mobilnej czy przekonania się na przykładach branżowych liderów jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces.
360 stopniowy widok klienta
Tegoroczne spotkanie z cyklu Salesforce Warsaw Live poświęcone będzie możliwościom, jakie oferują dziś specjalistom sprzedaży online, obsługi klienta czy marketerom najnowsze technologie automatyzujące najważniejsze procesy biznesowe firm operujących w cyfrowym świecie.
Jak personalizować komunikację i ofertę tak, by dostarczać swoim klientom to, czego potrzebują „tu i teraz”? Jak robić realny użytek z wielu źródeł cennych, dotąd niewykorzystywanych danych? Którymi kanałami docierać do kluczowych grup odbiorców, jak przewidywać ich zamiary i preferencje czy też jak zabierać w najlepsze zakupowe podróże swoich klientów po to, by chcieli do nas wracać nie tylko po ulubione produkty i usługi, ale także po najlepsze doświadczenia?
Na te oraz szereg wiele innych pytań, w trakcie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych odpowiedzą:
- Paweł Grabowski – prezes zarządu Hospicjum Proroka Eliasza
- Hanna Országh-Szturo – student services officer, Uniwersytet Warszawski
- Robert Leksiński – director of customer relations, Totalizator Sportowy
- Maciej Madziński – managing director digital transformation, strategy and enabling functions, Kross
- Marek Talarczyk – prezes Netguru
- Filip Tarnawski – engineering lead, Philip Morris International
- Maciej Zych – Salesforce solution engineer, Enxoo
- Jakub Kalke – założyciel letsjoin.cloud
- Maciej Dakowicz – partner associate, Deloitte Digital
Morze wiedzy i inspiracji
Salesforce przygotował dla swoich gości szereg specjalistycznych wystąpień oraz paneli dyskusyjnych, podczas których zarówno doświadczeni eksperci firmy jak i zaproszeni prelegenci podzielą się wiedzą na temat potencjału najnowszych rozwiązań Salesforce, w tym tych automatyzujących sprzedaż i kampanie marketingowe Marketing Cloud oraz Customer 360, narzędzia komunikacyjnego Slack, platformy analitycznej Tableau czy oprogramowania integracyjnego MuleSoft. Nie zabraknie również przestrzeni do wymiany doświadczeń i zapoznania się ze studiami przypadku międzynarodowych firm, które w przejrzysty sposób opowiedzą o napędzaniu swojej cyfrowej transformacji i wnoszeniu customer experience na nowy poziom poprzez rozwiązania Salesforce.
Program Salesforce Warsaw Live 2022:
- 8:30 Rejestracja uczestników
- 9:20 – 18:00 Panele dyskusyjne, wystąpienia, prezentacje
- 10:00 – 11:15 Główna sesja
- 17:20 – 20:00 Networking
Wszystkich zainteresowanych wydarzeniem zapraszany na stronę eventu, gdzie zapoznać można się ze szczegółowymi opisami wystąpień i paneli dyskusyjnych oraz zgłosić chęć swojego udziału poprzez formularz rejestracyjny.