Salesforce Live Warsaw 2022

Termin

13.10.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

Salesforce

Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Live Warsaw 2022, które odbędzie się 13 października 2022 na PGE Stadionie Narodowym.

To doskonała okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online, poznania i wyprzedzania oczekiwań klientów ery mobilnej czy przekonania się na przykładach branżowych liderów jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces.

360 stopniowy widok klienta

Tegoroczne spotkanie z cyklu Salesforce Warsaw Live poświęcone będzie możliwościom, jakie oferują dziś specjalistom sprzedaży online, obsługi klienta czy marketerom najnowsze technologie automatyzujące najważniejsze procesy biznesowe firm operujących w cyfrowym świecie.

Jak personalizować komunikację i ofertę tak, by dostarczać swoim klientom to, czego potrzebują „tu i teraz”? Jak robić realny użytek z wielu źródeł cennych, dotąd niewykorzystywanych danych? Którymi kanałami docierać do kluczowych grup odbiorców, jak przewidywać ich zamiary i preferencje czy też jak zabierać w najlepsze zakupowe podróże swoich klientów po to, by chcieli do nas wracać nie tylko po ulubione produkty i usługi, ale także po najlepsze doświadczenia?

Na te oraz szereg wiele innych pytań, w trakcie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych odpowiedzą:

  • Paweł Grabowski – prezes zarządu Hospicjum Proroka Eliasza
  • Hanna Országh-Szturo – student services officer, Uniwersytet Warszawski
  • Robert Leksiński – director of customer relations, Totalizator Sportowy
  • Maciej Madziński – managing director digital transformation, strategy and enabling functions, Kross
  • Marek Talarczyk – prezes Netguru
  • Filip Tarnawski – engineering lead, Philip Morris International
  • Maciej Zych – Salesforce solution engineer, Enxoo
  • Jakub Kalke – założyciel letsjoin.cloud
  • Maciej Dakowicz – partner associate, Deloitte Digital

Morze wiedzy i inspiracji

Salesforce przygotował dla swoich gości szereg specjalistycznych wystąpień oraz paneli dyskusyjnych, podczas których zarówno doświadczeni eksperci firmy jak i zaproszeni prelegenci podzielą się wiedzą na temat potencjału najnowszych rozwiązań Salesforce, w tym tych automatyzujących sprzedaż i kampanie marketingowe Marketing Cloud oraz Customer 360, narzędzia komunikacyjnego Slack, platformy analitycznej Tableau czy oprogramowania integracyjnego MuleSoft. Nie zabraknie również przestrzeni do wymiany doświadczeń i zapoznania się ze studiami przypadku międzynarodowych firm, które w przejrzysty sposób opowiedzą o napędzaniu swojej cyfrowej transformacji i wnoszeniu customer experience na nowy poziom poprzez rozwiązania Salesforce.

Program Salesforce Warsaw Live 2022:

  • 8:30 Rejestracja uczestników
  • 9:20 – 18:00 Panele dyskusyjne, wystąpienia, prezentacje
  • 10:00 – 11:15 Główna sesja
  • 17:20 – 20:00 Networking

 Wszystkich zainteresowanych wydarzeniem zapraszany na stronę eventu, gdzie zapoznać można się ze szczegółowymi opisami wystąpień i paneli dyskusyjnych oraz zgłosić chęć swojego udziału poprzez formularz rejestracyjny. 

Miejsce wydarzenia:

PGE Stadion Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa

5 Wydarzeń

Termin
8–9.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
8–16.12.2022
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
8.12.2022
Miejsce
Organizator
Rada Reklamy 
Więcej informacji
Termin
12–14.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–16.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji