Sales is the Queen to pierwsza konferencja o tajnikach sprzedaży w świecie nowych technologii w Bielsku-Białej. Podczas wydarzenia będzie można nie tylko poznać najbardziej efektywne taktyki sprzedażowe, ale też nawiązać relacje biznesowe z osobami z regionu i nie tylko.
Większość przedsiębiorców zapewne już wie, że królem skutecznych działań marketingowych firmy jest kontent.
Sales is the Queen to konferencja, która ma przypomnieć, że bez sprzedaży żaden biznes nie ma racji bytu. Zawirowania ostatnich lat – niepewności rynkowe, wysoka inflacja, zmiany zachowań konsumentów – sprawiają, że sprzedaż produktów czy usług dość trudnym zadaniem.
Co zrobić, aby w 2023 roku sprzedaż przynosiła wymierne korzyści?
Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć podczas Sales is the Queen,. Konferencja skierowana jest do:
- właścicieli małych firm,
- sprzedawców,
- marketingowców.
Wydarzenie zostało podzielone na cztery bloki tematyczne:
Pierwszy z nich – inspiracyjny – będzie poświęcony historiom o odważnym podejściu do sprzedaży.
W drugiej części zostaną zaprezentowane przypadki firm, które zdecydowały się na zmianę strategii sprzedażowej w momencie kryzysu.
Trzecia część konferencji będzie poświęcona narzędziom, dzięki którym sprzedawcy mogą łatwiej docierać do potencjalnych klientów.
W czwartym bloku podyskutujemy o tym, jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż.
Istotnym elementem networkingowym będzie ostatni punkt programu, czyli after party w bielskim klubie Magnum 2.0. Szczegółowy plan konferencji oraz informacje o biletach można znaleźć na stronie www.salesisqueen.pl.
Organizatorem konferencji jest Fundacja Startup Podbeskidzie, która od 2015 roku prowadzi działania na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności w Bielsku-Białej.
Partnerami wydarzenia są: Silesian Startup Foundation, co.brick, Da Vinci Studio oraz Kancelaria Prawna Sawaryn i Partnerzy.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.