Grupa Robocza Programmatic działająca przy IAB Polska organizuje bezpłatny webinar na temat inicjatywy Google Chrome – Privacy Sandbox. Ma ona na celu ochronę prywatności użytkowników przy jednoczesnym zapewnieniu narzędzi do prowadzenia biznesu online. Wydarzenie dostępne będzie online 1 lutego po wcześniejszej rejestracji.
Privacy Sandbox to odpowiedź Google Chrome na pytanie: „co po third-party cookies?”. Inicjatywa ma na celu zadbanie o prywatność użytkowników w internecie przy jednoczesnym zagwarantowaniu firmom narzędzi niezbędnych do prowadzenia biznesu online.
Podstawowym założeniem tego rozwiązania jest eliminacja potrzeby śledzenia indywidualnych użytkowników w zamian za grupowanie. Dzięki temu reklamodawcy mogą dostarczać spersonalizowane reklamy na podstawie grup zainteresowań.
Webinar odbędzie się online 1 lutego i będzie obejmował prezentacje przedstawicieli Google i RTB House. Zostanie w nich omówiony aktualny status prac nad Privacy Sandbox oraz praktyczne możliwości jego wykorzystania w kampaniach retargetingowych. Uczestnicy będą mieli okazję do zadawania pytań ekspertom.
Webinar będzie dostępny online, a rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna. Więcej informacji na stronie: https://www.iab.org.pl/wydarzenia/webinar-przygotuj-sie-na-privacy-sandbox/.
Agenda webinaru:
- Update on Privacy Sandbox from Chrome + Q&A
Sven May – privacy web ecosystem consultant, Google
Lidia Schneck – privacy sandbox partnerships, Google - Topics & Protected Audience in Ad Manager + Q&A
Michał Dąbrowski – senior publisher solutions consultant, Google - Zastosowanie Privacy Sandbox w praktyce – use case w retargetingu + Q&A
Mateusz Dąbrowski – head of sales, RTB House
Webinar obejmie 3 prezentacje, 2 z nich będą prowadzone w języku angielskim, a po każdej z nich odbędzie się Q&A z ekspertami.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 5 punktów punkty recertyfikacyjnych.