Zapraszamy do udziału w trzydniowej Konferencji poświęconej tematyce public relations w samorządach i administracji państwowej. Jest to najlepsza okazja aby wziąć udział w kilkunastu wykładach i warsztatach prowadzonych przez najlepszych praktyków PR w Polsce!Najlepsi specjaliści i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Jej kolejna edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania najlepszych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.
W tym roku specjaliści w branży PR i marketingu spotkają się z uczestnikami w Krakowie w dniach 28-30 września 2016 r.
W Konferencji mogą brać udział wyłącznie:
- Pracownicy Jednostek Samorządowych wszystkich szczebli.
- Radni Samorządów Gminnych, Powiatowych i Wojewódzkich
- Pracownicy Samorządowych Jednostek Organizacyjnych
- Pracownicy Zakładów Budżetowych
- Pracownicy Spółek Samorządowych
- Pracownicy Instytucji i Organizacji Samorządowych
- Pracownicy Administracji Państwowej
Miejsce wydarzenia: