Czołowi eksperci, najnowsze trendy w komunikacji i marketingu oraz inspirujące case studies – to tylko część programu XIX edycji konferencji PR w Samorządzie i Administracji. Wydarzenie odbędzie się 11–13 marca w Toruniu.
Toruń stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń w obszarze budowania wizerunku instytucji publicznych i samorządowych. Na wydarzeniu wystąpią m.in. Beata Tadla, Marek Czyż oraz Mariusz Sokołowski, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami z całej Polski.
Konferencja jest skierowana do przedstawicieli samorządów wszystkich szczebli, instytucji publicznych, przedsiębiorstw oraz organizacji należących do sektora publicznego.
Przez trzy dni uczestnicy będą mieli okazję poznać innowacyjne rozwiązania w komunikacji, zgłębić najnowsze strategie promocji w sektorze publicznym oraz odkryć skuteczne sposoby kreowania pozytywnego wizerunku instytucji.
Pierwszy dzień rozpocznie się w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu od wystąpień ekspertów, takich Marek Skała, a zakończy się uroczystą Galą Kryształów PR w Hotelu Copernicus.
Drugi dzień to warsztaty prowadzone przez m.in. Mariusza Sokołowskiego, Beatę Tadlę oraz Sebastiana Bykowskiego. Atrakcją wieczoru będzie spektakl „Śluby panieńskie” Aleksandra Fredry, wystawiony specjalnie dla uczestników konferencji w Kujawsko-Pomorskim Teatrze Muzycznym.
W finałowym, trzecim dniu uczestnicy zgłębią zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, mediami społecznościowymi oraz angażowaniem społeczności lokalnej.
10. edycja Kryształów PR-u
Tradycyjnie, oprócz wykładów i warsztatów, podczas konferencji zostaną przyznane Kryształy PR-u – nagrody dla Jednostek Samorządu Terytorialnego i Administracji. Celem konkursu jest wyróżnienie najciekawszych i najbardziej innowacyjnych projektów, działań i inicjatyw w zakresie promocji.
Poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – co roku do biura organizatora wpływa około 200 zgłoszeń, prezentujących najbardziej kreatywne rozwiązania i realizacje projektów z obszaru szeroko pojętego PR-u. Laureaci konkursu wybierani są w sześciu kategoriach:
- Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych
- Najlepszy film promocyjny
- Najbardziej kreatywna kampania promocyjna
- Najlepszy event społeczny
- Najlepsza gazeta miejska/biuletyn
- Najlepsza promocja/event instytucji kultury
Zgłoszenie do konkursu jest darmowe.
Rejestracja na konferencję oraz zgłoszenia do Kryształów PR-u już wystartowały! Szczegóły programu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.prwsamorzadzie.pl.
Tylko do 31 stycznia obowiązują promocyjne ceny – już od 800 zł netto za udział w trzydniowej konferencji.
Konferencję od niemal 20 lat organizuje agencja public relations Grupa PRC Holding. W ostatnich latach kolejne edycje wydarzenia odbywały się w różnych miastach Polski, m.in. w Kraśniku, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Wałbrzychu. Tym razem przyszła kolej na Toruń, a współgospodarzem XIX edycji wydarzenia jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.
– Jako współgospodarz wydarzenia serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym interesującym, ale także potrzebnym spotkaniu. Jestem przekonany, że udział w konferencji pozwoli poznać najnowsze techniki budowania wizerunku w samorządzie, umożliwi wymianę doświadczeń, a także nawiązanie cennych kontaktów z praktykami i ekspertami w zakresie komunikacji i PR-u – mówi Piotr Całbecki, Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Organizatorem wydarzenia jest Grupa PRC Holding, a współgospodarzem Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęli: Instytut Monitorowania Mediów, Kompas Go oraz Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.