Członkowie krakowskiego oddziału Europejskiego Forum Studentów AEGEE organizują trzydniowe szkolenie PR Camp. Jest to cykliczne wydarzenie, które co roku gromadzi entuzjastów marketingu i nowych mediów. Tegoroczna edycja odbędzie się 14–16 grudnia w Orange Office Park.
Wydarzenie organizowane jest przez studentów i przede wszystkim do studentów kierowane. Główną grupą docelową są osoby zainteresowane tematyką public relations i marketingu, pragnące poszerzać swoją wiedzę oraz posiadające podstawowe doświadczenie w tych dziedzinach.
Trzydniowe warsztaty poprowadzą specjaliści, dla których PR to pasja i sposób na życie. Dzięki ich bogatemu doświadczeniu uczestnicy będą mogli poznać tajniki zawodu i wyzwania, z którymi być może przyjdzie im się mierzyć na swojej ścieżce kariery.
Celem projektu jest umożliwienie uczestnikom przyswojenia specjalistycznej wiedzy z zakresu nowych mediów i szeroko rozumianego PR-u. XXI wiek to stale zmieniająca się rzeczywistość, a dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od specjalistów z branży marketingowej elastyczności i ciągłego rozwijania swoich kompetencji. Trenerzy będą starać się jak najbardziej zaktualizować wiedzę uczestników oraz pozwolą przetestować ją w praktyce podczas szkoleń. PR Camp to także niezwykła szansa na nawiązanie kontaktów biznesowych ze specjalistami z branży oraz osobami o podobnych zainteresowaniach.
Grudniowe spotkanie będzie opierało się na zagadnieniach z obszaru e-marketingu, mediów społecznościowych i employer brandingu. Do tematów szkoleń należą między innymi: influencer marketing, e-mail marketing, analityka w SM, wykorzystanie botów w marketingu oraz PR w świetle mediów społecznościowych.
W gronie prelegentów Adrian Gamoń, Mateusz Czech, Paulina Worożbit, Julian Pałka, Karol Suchodolski, Monika Kołodziejczyk, Edyta Sander, Paulina Suchowska, Karolina Kubala oraz Grzegorz Górzyński.
Szkolenie przeznaczone jest dla 30 osób z całej Polski. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny znajdujący się pod adresem prcamp.aegee-krakow.pl/aplikuj/ i rozwiązać znajdujące się tam studium przypadku. Aplikacje trwają do 30.11 do godziny 23:59.
Dla uczestnika, który najlepiej rozszyfruje zadanie oraz wykaże się aktywnością podczas warsztatów przewidziana jest nagroda w postaci stażu na stanowisku social media specialist w krakowskiej agencji marketingu internetowego – Coconut Agency. Szkolenie jest certyfikowane, każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie nabytej wiedzy.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.